הפרי הייחודי נגד הזדקנות העור, בעיות נשימה, עיניים ועצם, עצירות, השמנה, כולסטרול, סוכר ולב

מיהו הפרי שמסייע נגד הזדקנות העור ונזקים לDNA והשמנה? מהו הפרי שמועיל נגד בעיות נשימה? מי הפרי שמסייע להקלת תסמינים במערכת העיכול כמו עצירות ונפיחות בבטן? מיהו הפרי הייחודי שמועיל נגד כולסטרול, לחץ דם ומחלות לב קרדיו-ווסקולריות? מהו הפרי שמועיל נגד בעיות עיניים?

לפני שנפרט אודות הפרי הייחודי נסייג; אפ הינכם סובלים ממחלות כמו אוסטיאופורוזיס, מחלות לב, כולסטרול גבוה, סוכרת, בעיות עיכול או השמנה, פנו לפני הכל לאבחון וייעוץ רפואי. הנדבך החשוב לפתרון הבעיה מהווה האבחון. אפיון הבעיה מסייע לעמוד על גורמיה. בכך נוכל לדעת באופן יסודי מה הוביל לתסמינים. ובאופן זה לטפל באופן הוליסטי ולהעניק מענה מדויק, ללא התנגשות בתרופות אחרות, תוספים אחרים ועוד.

הפרי הייחודי נגד הזדקנות העור, בעיות נשימה ועצם, עצירות,השמנה, כולסטרול ומחלות עיניים. צילום: Pixabay
הפרי הייחודי נגד הזדקנות העור, בעיות נשימה ועצם, עצירות,השמנה, כולסטרול ומחלות עיניים. צילום: Pixabay

אז מהו אותו פרי ייחודי המסייע נגד סוכרת וכולטסרול, בעיות עור ואנטי אייג’ינג, השמנה, בעיות עצם ובעיות נשימה? זהו הקיווי ! ומדוע? למה יש לקיווי יתרונות רפואיים וסגולות?

הפרי המסייע נגד הזדקנות העור, בעיות עצם ונשימה, עצירות, השמנה, מחלות עיניים וכולסטרול

מהן סגולותיו של הקיווי? יתרונות בריאותיים מתועדים היטב של קיווי שנתמכו על ידי מחקרים מדעיים:

1. קיווי מועיל למערכת החיסון ובעיות נשימה: קיווי ידועה בתכולת ויטמין C הגבוהה שלו. צריכת קיווי באופן קבוע יכולה לסייע בחיזוק התגובה החיסונית. היא עשויה להפחית את חומרת ומשך תסמיני הצטננות, ולהגן מפני זיהומים אחרים בדרכי הנשימה.

2. מסייע לבריאות מערכת העיכול: קיווי מכיל אנזים טבעי בשם אקטינידין. אנזים זה מסייע בפירוק ועיכול חלבונים. אקטינידין מסייע לשפר את העיכול ולהקל על תסמינים של נפיחות, הפרעות עיכול ועצירות. בנוסף, תכולת הסיבים הגבוהה של הקיווי מקדמת יציאות קבועות ותומכת בבריאות העיכול הכוללת.

3. מועיל לבריאות הלב: מחקרים הראו שלקיווי עשויות להיות השפעות מועילות על בריאות הלב וכלי הדם. נוגדי החמצון והסיבים בקיווי תורמים להורדת רמות הכולסטרול, הפחתת דלקת ושיפור גורמי קרישת הדם. צריכה קבועה של קיווי נקשרה עם ירידה בסיכון למחלות לב ושבץ.

4. קיווי הוא פרי שיכול להשפיע לטובה על רמות הגלוקוז בדם. עם אינדקס גליקמי נמוך ותכולת סיבים גבוהה, קיווי עוזר לווסת את רמות הסוכר בדם ולמנוע עליות סוכר. השילוב של ויטמינים, מינרלים וסיבים בקיווי הופך אותו לבחירה בריאה עבור אנשים המנהלים את רמת הגלוקוז בדם

ריפוי ותזונה

5. מועיל לבריאות העור: תכולת ויטמין C הגבוהה בקיווי ממלאת תפקיד חיוני בשמירה על עור בריא. ויטמין C מהווה רכיב חיוני לסינתזת קולגן. הוא מסייע לשמור על העור מוצק, אלסטי וצעיר. נוגדי החמצון של קיווי גם מגנים על העור מפני נזקים הנגרמים מרדיקלים חופשיים, ותורמים לעור עור בריא וזוהר.

6. מסייע לויסות לחץ דם: קיווי הוכח כבעל השפעה חיובית על ויסות לחץ הדם. תכולת האשלגן בקיווי עוזרת לאזן את ההשפעות של נתרן, ומעודדת רמות בריאות בריאות. בנוסף, הרמות הגבוהות של נוגדי חמצון בקיווי עשויות לעזור להרפיית כלי דם ולשפר את זרימת הדם.

7. עוזר להרזייה וניהול משקל: קיווי הוא פרי דל קלוריות העשיר בסיבים תזונתיים. תכולת הסיבים עוזרת לקדם תחושות של מלאות, להפחית רעב ולשלוט בתיאבון. זה הופך אותו לבחירה חכמה להרזייה וניהול משקל. שילוב קיווי בתזונה מאוזנת יכול לסייע בשמירה על משקל תקין.

8. קיווי בעל תכונות אנטי-סרטניות: קיווי מכיל מספר תרכובות ביו-אקטיביות, כולל נוגדי חמצון ופיטוכימיקלים, בעלי תכונות אנטי-סרטניות פוטנציאליות. תרכובות אלו מסייעות להילחם בלחץ חמצוני, להפחית דלקת ולבלום את הצמיחה של תאים סרטניים. בעוד שדרוש מחקר נוסף, מחקרים ראשוניים מצביעים על כך שצריכת קיווי עשויה למלא תפקיד במניעת סרטן.

9. מסייע לבריאות העין: קיווי הוא מקור עשיר ללוטאין וזאקסנטין. שניהם נוגדי חמצון חשובים המועילים לבריאות העיניים. תרכובות אלו מסייעות להגן על העיניים מפני מתח חמצוני, לסנן אור מזיק, ולהפחית את הסיכון לניוון מקולרי הקשור לגיל, קטרקט ובעיות ראייה אחרות.

פרי הקיווי – סגולות וערכים תזונתיים ייחודיים

קיווי מכיל חומרים מזינים, ויטמינים, מינרלים, סיבים ותרכובות מועילות אחרות.

  • ויטמינים: קיווי עשיר במיוחד בויטמין C. קיווי אחד בגודל בינוני מספק יותר מהצריכה היומית המומלצת של ויטמין C. ויטמין C חיוני לתפקוד מערכת החיסון, סינתזת קולגן והגנה נוגדת חמצון. קיווי מכיל גם כמויות משמעותיות של ויטמין K, ויטמין E וויטמיני B שונים, כולל חומצה פולית.
  • מינרלים: קיווי מהווה מקור טוב למינרלים חשובים בהם אשלגן, שהוא חיוני לוויסות לחץ הדם ולשמירה על בריאות הלב. הוא מכיל גם מינרלים אחרים כמו סידן, מגנזיום וזרחן. הללו ממלאים תפקידים חיוניים בבריאות העצם, תפקוד העצבים והפקת אנרגיה.
  • סיבים: קיווי מהווה מקור מצוין לסיבים תזונתיים. הוא מכיל סיבים מסיסים ובלתי מסיסים כאחד. סיבים מסייעים לעיכול בריא, מסייעים בניהול משקל ומסייעים בוויסות רמות הסוכר בדם.
  • מרכיבים פעילים: קיווי מכיל מספר תרכובות פעילות, כולל נוגדי חמצון כמו ויטמין C, ויטמין E ופוליפנולים. נוגדי חמצון אלו מגנים על הגוף מפני מתח חמצוני ומסייעים בנטרול רדיקלים חופשיים מזיקים. קיווי מכיל גם אקטינידין, אנזים טבעי המסייע לעיכול חלבון.

הערכים התזונתיים של קיווי הופכים אותו לפרי מועיל ביותר. תכולת ויטמין C הגבוהה שלו תומכת בתפקוד החיסון וביצירת קולגן. התכולת של הסיבים בו מקדמת את בריאות העיכול ומסייעת בניהול משקל. תכולת האשלגן תורמת לבריאות הלב, בעוד הנוגדי החמצון מגנים מפני נזק תאי.