לא בוכים על שיער שנשר – השיטות להשתלת שיער

כיצד מתבצע תהליך השתלת שיער? מהן השיטות להשתלת שיער? מהי שיטת מיקרו FUE – עם ספיר? מה היא השתלה בתהליך אורגני? מהי שיטת DHI ומהם יתרונותיה?

שי לביא

עודכן בתאריך

בריאות ויופינשירת שיער
צילום: מיי הייר MYHAIR

השתלת שיער היא הליך רפואי אסתטי המתבצע מדי יום באינספור קליניקות באיסטנבול ונעשה ברמה גבוהה ביותר. כיצד מתבצע התהליך? מהן השיטות להשתלת שיער? מהי שיטת מיקרו FUE – עם ספיר? מה היא השתלה בתהליך אורגני? מהי שיטת DHI ומהם יתרונות טכניקת ה-DHI?

בשיתוף MYHAIR

בימינו יש ביקוש עצום מצד גברים לעבור השתלות שיער בחו"ל ובמיוחד בטורקיה כחלק מענף תיירות המרפא והשתלות השיער באירופה. פנינו להילה פולאט משה, מנכ"לית חברת מיי הייר ישראל על מנת לקבל תשובות לשאלות אלה, לגלות מה מציעים למי שמעוניין להחזיר את השיער שאבד וגם להבין את מקור ההצלחה של מיי הייר המנהלת קליניקות מובילות באיסטנבול, גיאורגיה וישראל בתחום השתלות שיער.

הילה, כיצד מתבצע התהליך של השתלת שיער?

הלקוח מלווה בכל השלבים באופן אישי ומקצועי על ידי צוותים מקצועיים בארץ ובחו"ל. הצוות של חברת מיי הייר בארץ מלווה את הלקוח החל מפגישת הייעוץ בה מתבצעת בדיקת התאמה להליך, ועד לעלייה למטוס. אנחנו נותנים תמיכה אישית מלאה לכל מטופל, בטיסה, בזמן שהייתו בחו"ל וכמובן שגם בהליך הכירורגי. כמו כן, אנחנו מציעים גם מסלול מהיר עם ליווי וירטואלי שמתנהל בוואטסאפ.

מעבר לכך, התהליך מתחיל בבדיקת התאמה בארץ ולאחר מכן כרוך בנסיעה לשלושה ימים. ביום הראשון המטופל מגיע למרפאה שלנו בבית החולים ועובר סדרת בדיקות לקראת ההשתלה, אחרי כן המטופל משוחרר לעשות כרצונו. ביום השני יש להגיע בבוקר לביצוע ההשתלה. חשוב להדגיש שההליך נעשה בטשטוש דרך הוריד ואינו כואב. כאשר מתעוררים לא מרגישים כלום, וכשחומר ההרדמה מתפוגג, ניתן ליטול משככי כאבים רגילים עד שהכאב או אי הנוחות עוברים. ביום השלישי לאחר ההשתלה, המטופל מגיע לביקורת ומקבל הנחיות כיצד לטפל בראש. יש הנחיות מיוחדות לטיפול לאחר ההליך.

השיטות להשתלת שיער

הילה פולאט משה מייסדת ומנכ"ל החברה אף מנהלת ערוץ יוטיוב וחשבון אינסטגרם בהם מועלים סרטונים עם הנחיות לטיפול לאחר השתלת שיער וכן טיפים רבים המסייעים לרבים שעוברים השתלת שיער. הילה פולאט משה היא דמות מוכרת הנחשבת כמומחית בתחום ומשכך, היא זוכה לפניות רבות דרך הרשת לייעוץ.

הילה מדגישה כי ישנה חשיבות רבה בהתאמה אישית של השיטה לביצוע ההליך, לכל מטופל או מטופלת. תוצאות ההליך תלויות בבחינת התאמה זו, והיא נקבעת על ידי אבחון רפואי קפדני של הצוותים הרפואיים. בחירה בשיטת הטיפול המתאימה ביותר היא הבסיס להצלחה.

מהי שיטת מיקרו FUE – עם ספיר?

תופעת ההתקרחות נגרמת משילוב של מספר גורמים. אחת הסיבות העיקריות להתקרחות היא גנטיקה, אך סיבה נוספת היא על רקע הורמונלי אשר מושפע מהתזונה ומאורח החיים. כמובן שגם הגיל הוא פקטור, כמו גם מצבי חרדה ולחץ.

שיטת ה- MICRO FUE, Follicle Unit Extraction השיטה מאופיינת בגילוח הראש ובשלושה שלבים:

  • הוצאת זקיקים תורמים מהרצועה 'הבינגוריונית' ומיונם ע"פ קטגוריות (סינגלים, דאבלים וטריפלים)
  • פתיחת תעלות עבודה מדויקת של פתיחת גומות באזור ההשתלה בעזרת להב ספיר זעירה
  • השתלה בחירת זקיקים והכנסתם לתעלות אחד אחרי השני כך בין 2500-6000 זקיקים בהשתלה

היתרון הבולט בשיטת ה-FUE בגילוח הוא שנוצר מצב אידאלי בו ניתן לחשוף את כלל האזורים בהן יש התקרחות לעומת האזורים בהם יש צמיחה, ולכן שיטה זו הוכחה כמוצלחת ביותר במצב של התקרחות מתקדמת.

בשיטה זו ניתן לתכנן את קו השיער הראשוני ולקבוע את רמת הצפיפות הרצויה בכל אזור ואזור.

במקרים של התקרחות התחלתית סבב אחד של השתלה יספיק בכדי לייצר צפיפות טובה מאוד, אך במקרה של התקרחות נרחבת ידרשו שני סבבים ופיזור נכון של הזקיקים באזור ההשתלה.

השתלה בתהליך אורגני

בשיטה של השתלה בתהליך אורגני נוזל עשיר בתאי גזע שמוכן מרקמת השומן של המטופל עצמו, מוזרק לאזור ההשתלה. מכאן נוצרת נפיחות באזור כדי לאפשר השתלה נוחה ובכך נמנעים מזריקות של חומר מסונתז העלולות לפגוע בזקיקים בהליך השתלת שיער קונבנציונאלי. בהשתלת שיער אורגני נשאבים מהמטופל תאי שומן שעוברים הליך זיכוך בצנטריפוגה ואחרי כן נוצרת תערובת המכילה תאי גזע המוזרקת לקרקפת המטופל. לפיכך, אזור הנמען מתחדש והכדאיות של השתלים המושתלים מוגברת עם ההשפעות של הזרקת תאי גזע. תאי הגזע מגבירים את הבריאות והאיכות של האזור התורם וגם של האזור המקבל.

הילה מוסיפה כי חברת מיי הייר מחזיקה בתעודה אמריקאית, מהמכובדות והמוכרות ביותר בעולם של Medical Tourism Facilitator אשר מוענקת לחברות תיירות מרפא הפועלות בסטנדרטים גבוהים ביותר. היא מציינת כי במיי הייר מוצעת ללקוחות חבילה אטרקטיבית של ליווי לאורך כל התהליך, החל מבדיקות מקיפות בארץ, טיסה ושהייה באיסטנבול לניתוח, ועד החזרה לארץ עם סיום ההליך.

פולאט משה מסבירה כי בקליניקות של מיי הייר מתבצעים הטיפולים הטובים בעולם בתחום השתלות השיער, טיפולים בטכניקות המשלבות שיטות ייחודיות וחדשניות כגון DHI, Fue, וכן השתלת שיער אורגנית. השתלות השיער מתבצעות כולן על ידי צוות ורופאים טורקיים אשר עובדים בחברה – רופאים אלה נבחרו בקפידה ונחשבים לאוטוריטות בתחום השתלת שיער בטורקיה.

המומחיות של הטורקים היא ללא ספק תוצר של המיומנות שרכשו לאורך הזמן. היא מסבירה כי בטורקיה החלו להתמחות בביצוע השתלות שיער כבר לפני 22 שנה. ניסיון כזה אי אפשר לקנות בכסף, וזו הסיבה שכיום הם מובילים ומתקדמים בפער יותר מכולם, בתחום השתלות השיער. חשוב לזכור שברמת ביצוע ההליך, מדובר בהכנסת זקיק-זקיק באופן ידני, ברמה מיקרוסקופית. קוצרים כל זקיק בנפרד, פותחים תעלה אחר תעלה. זה תהליך כל כך מוקפד שמחייב מיומנות וטכניקה ברמה הגבוהה ביותר. איכות הטיפול והתוצאה שווים הכל. אנשים לא מוכנים להתפשר בכל הקשור להליכים רפואיים, ואין עוררין על כך שהטיסה משתלמת מאוד בשביל לקבל את הטיפול המקצועי והטוב ביותר, ולא פחות חשוב – במחיר הוגן.

שאלה עם הילה

 

 יתרונות השתלת שיער אורגנית

  • מהם היתרונות של השתלת שיער אורגנית ?
  • יעילות מוגברת של אזור ההשתלה
  • התחדשות עם השפעות תאי גזע
  • טכניקות מתקדמות המקלות על ההליך
  • הכדאיות המוגברת של שורשי שיער מושתלים חדשים
  • שערות בריאות, חזקות ועבות יותר
  • אחוזי הצלחה עד 98%
  • ירידה בנשירת שיער קיים

הליך זה מגביר את קצב ההיצמדות של זקיקי השערה, ומקל על צמיחת בריאה צפופה ועמידה יותר.

שיטת DHI

מה זו בעצם שיטת DHI ? שיטת DHI – מאנגלית Direct Hair Implantation היא שיטה של השתלת שיער ישירה. זוהי שיטה חדשה יחסית וכמו שיטת ה- FUE, שיטה זו לא מצריכה גילוח ולא משאירה צלקות. התוצאות טבעיות מאוד ועל כן השיטה נפוצה יותר בקרב נשים וגברים עם שיער ארוך או בעלי הקרחה מקומית.

הטכניקה המיוחדת בה משתמשים בהשתלת שיער DHI עוסקת בטכנולוגיה מתקדמת יותר מהטכניקות הקיימות בימינו. הזקיקים נלקחים בעזרת עט כירורגי שקוטרו קטן ממילימטר מועברים ישירות לאזור המושתל. טכניקה זו דורשת תשומת לב רבה לצד מאמץ דיוק ופיקוח של צוותי my hair ומציעה יתרונות רבים למטופלי השתלת שיער.

בשיטה זו ניתן לבצע השתלת שיער מובטחת לכל החיים ללא שימוש בפינצטה כירורגית או תפר או פתיחת חור בקרקפת. כמו כן, בטכניקה זו ניתן גם לקחת זקיקים מהזקן או מהחזה. ההליך יכול להסתיים בפגישה אחת. שיטה זו מקנה תוצאה של מראה טבעי יותר עם צפיפות גבוהה.

מהם יתרונות טכניקת ה-DHI ?

  • המטופל יכול לחזור לשגרה היומית שלו כמעט באופן מידי
  • ניתן לקבוע את כיוון צמיחת השיער בעט הכירורגי המילימטרי לשיער לפי הצורך
  • ניתן לתכנן את קו צמיחת השיער, תוצאה של מראה טבעי יותר
  • אין צורך לפתוח תעלות באזור בו מושתל השיער, במהלך פרוצדורת ההשתלה – זקיקי השיער הקיימים אינם נפגעים כלל
  • הודות למבנה העדין של העט הכירורגי ניתן לבצע השתלת שיער בתדירות ומהירות גבוהה יותר, מה ששומר על איכות הזקיקים והיקלטותם.
  • תהליך ריפוי קצר וללא צלקות גלויות לאחר ההחלמה

למידע נוסף: פנו בוואטסאפ 052-4576717 | [email protected] | *3800

כתבה זו היא תוכן מקודם באדיבות חברת מיי הייר.

דילוג לתוכן