הסרת משקפיים בלייזר – מבט חד לעבר שנת 2023

הסרת משקפיים בלייזר - מבט חד לעבר שנת 2023: מה חשוב לבדוק לפני (ואחרי) הסרת משקפיים בלייזר?

מערכת האתר

עודכן בתאריך

רפואת מומחיםרפואת עיניים
הסרת משקפיים בלייזר. צילום: עין טל הדסה- הסרת משקפיים בלייזר.

בכל שנה אלפי אנשים בישראל משתחררים מהמשקפיים באמצעות הסרת משקפיים בלייזר. גם בשנת 2023 יצטרפו אל המספר הזה אלפים נוספים שיתחילו לראות את העולם ללא משקפיים.

אם אי פעם חשבתם או שקלתם להסיר את המשקפיים, שנה חדשה היא הזדמנות מצוינת לבדוק את הנושא פעם נוספת ולשלב אותו בתכניות לשנה הבאה. אם שנת 2023 כבר כוללת בתוכה שינוי משמעותי וגדול, כמו למשל גיוס לצבא, תחילת לימודים או חתונה, הסרת משקפיים יכולה להפוך את השינוי למשמעותי יותר, מכיוון שתהליך הסרת משקפיים בלייזר הוא מהיר ופשוט ויכול להשתלב בכל תכנית שלכם לשנה הקרובה.

הולכים להפוך בשנת 2023 לחיילים? הסרת משקפיים בלייזר לקראת השירות הצבאי תאפשר לכם לעבור את השירות בצורה הרבה יותר נוחה וקלה. בלי משקפיים שנשברות או נעלמות, בלי חול ואבק שנכנס לעדשות.
הולכים לבלות את 2023 בעיקר מול הלוח או בספרית האוניברסיטה? זה הזמן לעבור הסרת משקפיים בלייזר, כדי שתוכלו לראות את הלוח גם מהשורה האחרונה באודיטוריום.
שנת 2023 הולכת להיות השנה בה תצעדו לעבר החופה? מאורע כל כך מרגש הוא הזדמנות מצוינת להסרת משקפיים בלייזר. כך שתוכלו להביט אחד בשני בעיניים במהלך החופה בלי מחיצות, וכמובן כדי שתצאו מהממים באלבום החתונה.

מתכננת ללדת ב2023? מזל טוב! חופשת הלידה היא זמן מצוין לעשות משהו עבור עצמך ולהסיר דאגה אחת מהעיניים.

מסירים משקפיים ומסירים דאגות, וגם את הדאגה הכלכלית

לא משנה מי אתם ובאיזה שלב בחיים אתם נמצאים, היתרונות של הסרת משקפיים בלייזר משותפים לכולם. העובדה שלאחר הליך מהיר ופשוט אינכם תלויים יותר במשקפיים כדי לראות היא עובדה משנת חיים, שתשפיע מידית על חיי היומיום שלכם – יותר לא תצטרכו לחשוש שהמשקפיים יעקמו או ישברו בכל פעילות שאתם מבצעים, לא תצטרכו לוותר על סרט כי שכחתם את המשקפיים, או לסבול מהטיסה כי נרדמתם עם עדשות המגע.

חוששים מההליך עצמו? חשוב שתדעו כי ניתוח להסרת משקפיים בלייזר מתמקד בקרנית, הממוקמת בצד החיצוני של גלגל העין, ולכן אין שום חשש שניתוח הסרת משקפיים בלייזר יגרום לפגיעה בראייה. יחד עם זאת, כמו בכל הליך רפואי, גם בניתוח הסרת משקפיים בלייזר עלולים להיות סיבוכים קלים, בעיקר אם הוא מתבצע בצורה לא מקצועית. זו הסיבה שמומלץ וחשוב לבצע את ניתוח הסרת המשקפיים בלייזר במקום המקצועי והאמין ביותר, על ידי מומחה קרנית שמכיר את מכלול ההיבטים והמורכבויות של הקרנית, והוא בעל הידע והניסיון המוכח לבדוק את מידת ההתאמה שלכם להליך, וכמובן לבצע הליך מסוג זה.

ומה לגבי המחיר? למרות מה שרבים נוטים לחשוב, העלויות של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר אינן גבוהות במיוחד. בנוסף לכך, כל קופות החולים מציעות סבסוד מסוים עבור המבוטחים שלהן במסגרת הביטוחים המשלימים.
שירותי השב"ן של קופות החולים השונות מציעים השתתפות עצמית בניתוח הסרת משקפיים בלייזר, בהשתתפות עצמית של המבוטח הנעה בין 4,000 ₪ ועד 10,000 ₪ לניתוח שתי העיניים.

מה חשוב לבדוק לפני (ואחרי) הסרת משקפיים בלייזר?

לפני שאתם ניגשים לבצע הסרת משקפיים בלייזר יש לבצע בדיקות על מנת לבדוק את מידת ההתאמה שלכם להליך. ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר נעשים באמצעות טכנולוגיות המתקדמות ביותר, אך למרות זאת הם עדיין לא מתאימים למאה אחוז מהאוכלוסייה.

שלוש בדיקות מרכזיות יבחנו האם אתם מתאימים להליך ויקבעו מהי השיטה המתאימה לכם – בדיקת טופוגרפיה למיפוי הקרנית, בדיקה אופטומטרית לבדיקת חדות הראייה והיציבות האופטית ובדיקת עיניים הבודקת את תקינות העין ואת בריאותה.

בשיטת הבדיקה הכפולה תעברו בדיקת טרום ניתוח נוספת, הנערכת סמוך למועד הניתוח ונועדה לדייק את בדיקות ההתאמה הראשוניות ולאפשר התאמת הטיפול באופן ייחודי ומותאם אישית למטופל. שיטת הבדיקה הכפולה, בה משתמשים בעין טל הדסה, מאפשרת רמת דיוק גבוהה ביותר בניתוח הסרת המשקפיים בלייזר ומובילה בהתאם לתוצאות טובות יותר וחדות ואיכות ראייה גבוהות יותר.

גם אחרי הניתוח תתבקשו להמשיך בסדרת ביקורות שנועדו לעקוב אחר ההחלמה ולוודא את תקינות התהליך ואת התוצאות. בדיקת בקרה ראשונה יום אחרי הניתוח ולאחר מכן מספר בדיקות אחת למספר שבועות או חודשים, בהתאם לשיטה בה התבצע הניתוח.

רוצים גם אתם להסתכל לשנת 2023 בעיניים בלי משקפיים? בעין טל הדסה תוכלו לעבור הסרת משקפיים בלייזר במרכז מומחים חדש ומתקדם על ידי הרופאים המקצועיים ביותר, באמצעות מערכות טכנולוגיות מהמדויקות והמתקדמות בתחום, וליהנות מהניסיון והמקצועיות של המנתחים בעין טל הדסה ומהגב הרפואי של בית החולים הדסה. קבעו עוד היום תור לבדיקת התאמה יסודית על ידי צוות המומחים הבכיר שלנו, לקראת שנה חדשה ללא משקפיים.

כתבה זו היא תוכן מקודם בשיתוף עין טל הדסה – הסרת משקפיים בלייזר.

דילוג לתוכן