10 חולשות בראיון עבודה‎‎

מהן שלושת החולשות שתוכל לתאר לגבי עצמך? מהי החולשה המשמעותית ביותר שלך? רשימת חולשות שניתן לבחור מהן לתיאור עצמי בראיונות עבודה.

שי לביא

עודכן בתאריך

חינוך, חברה, משפטעסקים כלכלה ניהול
חולשות בראיון עבודה: מהו החסרון הכי משמעותי שלך ? צילום: Pixabay Gerd Altmann

מהן שלושת החולשות שתוכל לתאר לגבי עצמך? מהי החולשה המשמעותית ביותר שלך? מהן שתי החולשות שהעובדים שלך היו מציינים לגביך? מהי החולשה המרכזית שלך שלדעתך המנהל שלך היה מציין לגביך, אילו היה נשאל? אילו 3 תכונות שליליות יספרו עליך חבריך?

שאלות מגוונות נשאלות לגבי חולשות בראיון עבודה. לעתים, בהעדר הכנה מספקת עובדים המגיעים לראיון עבודה אינם מכינים חולשות או תיאורים המתארים דפוסים שליליים המשליכים על עבודתם. וכך לעתים מרואיינים רבים משיבים תשובות שחוקות, לא אותנטיות וחסרות ביסוס או פירוט לגבי עצמם ביחס חולשות בראיון עבודה שהם מצויים בו. כך למשל רבים מאלו מתארים את חולשותיהם בראיון בהתייחס לתכונות שנתפסות כמשקפות חסרונות שהם בעיקר מועילות למעסיק כמו תכונה של פרפקציוניזם – נטייה לשלמות או ביקורתיות יתר. לפניכם מפורטת רשימת חולשות שניתן לבחור מהן לתיאור עצמי בראיונות עבודה.

חולשות בראיון עבודה

יש הממליצים לבחור בתכונה שהיא חולשה שאכן משקפת אתכם אך לא בחולשה שתפגע באופן ניכר בסיכוי להתקבל למשרה הספציפית. כך חשוב גם לא לבחור בחסרון שנמצא בדרישות המשרה שפורסמו. להלן מפורטות תכונות שונות שניתן לתאר בראיון עבודה או בשאלונים אחרים כתכונות שליליות או חסרונות בראיון או חולשות המצריכות שיפור. מגוון חולשות זה מיועד להרחיב את טווח הבחירה והתיאור העצמי לתכונות שליליות אמיתיות שאולי משקפות אתכם:
1.עקשנות
2.מופנמות
3.שתלטנות
4. אדישות
5. רגישות יתר
6. עדינות או העדר אסרטיביות
7. נוקשות
8. קפדנות
9.דקדקנות או ירידה לפרטים
10. ישירות

חולשות בראיון עבודה: מהו החסרון הכי משמעותי שלך ?

 

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן