ניסוי השפעת קולה על קליפת ביצה

ההשפעות של משקה קוקה-קולה על ביצה

עדיין שותים קוקה קולה  או פפסי? רבים הפסיקו לצרוך ממנה, לאחר שקראו וצפו בחומרים מגוונים על ההשפעות של החומרים שבתוך הקולה על בריאות השיניים והגוף.

רובנו שמענו על ההשפעות של החומרים בקולה ובמיוחד של החומצה הזרחתית על שיניים, פלסטיק, בשר ומה לא ?

יש הרבה סרטונים שמראים מה קורה אחרי השרייה של שן בקולה למשך לילה – התמוססות השן לאחר מכן ועוד ועוד .

אם אפשר להשתמש בקולה לנקות שומנים מכלים, לנקות את האסלה, ולהמיס שיניים, רבים מסתייגים מלהכניס אותה אל פיהם ולמערכת העיכול. טענה שגורה ברשת היא שמרכיבי הקולה פוגעים בשיניים של מי שצורך אותה לאורך זמן וכן מעלה את הסיכון של מי ששותה קולה במינון לא קטן לפגוע לעצמו במערכת העיכול וכו.

כפי שתראו בוידאו הזה, מישהו לוקח ביצה מבושלת ומשרה אותה בקוקה קולה למשך זמן ארוך ולאחר התקופה, הקליפה של הביצה נעלמת. הוא מראה בדיוק את המשקעים שנותרו.

התגובה השכיחה ברשת של אנשים, שהפכה את הסרטון לפופולרי במיוחד היא :"לא בא לי שזה מה שיקרה לחלקים בגוף שלי וגם לא לשיניים שלי שלפי מה שרואים פה פשוט ירקבו או יתמוססו לאורך הזמן, וזה בלי להזכיר את העששת"​, ולכן גולשים מודאגים ממליצים לכל מי שעדיין שותה קולה או פפסי, להמנע. "וזה בלי לדבר על כמויות הסוכר והממתיקים והחומרים הלא טבעיים בקולה ועוד מבלי לדעת מה יש עוד בקולה, אלא רק לדעת שיש בה את אותה חומצה זרחתית- שהיא כל כך אפקטיבית בחומציותה וחריפותה עד כדי כך שהיא משמשת כרכיב חשוב בתעשיית חומרי הניקוי !!!"

דילוג לתוכן