איך לארגן חתונה

כיצד לארגן חתונה באופן מוצלח ?

מערכת האתר

עודכן בתאריך

חינוך, חברה, משפט
נישואין. מקור: ויקיפדיה ברשיון CC by צילום: David-Ball

מה חשוב לדעת במהלך ארגון חתונה ?

הצעת הנישואין התקבלה באהבה והחתונה הפכה ממושג רחוק ועמום לאירוע חגיגי ונוצץ שאתם נדרשים לארגן. לפניכם מספר עיצות שימושיות כיצד לטפל באופן יעיל בסוגיות המוטלות לפתחכם לפני החתונה, על מה להקפיד ומה לבדוק לפני שאתם מתחייבים מול בעלי מקצוע כמו צלם חתונה או די ג'יי ולפני שאתם "סוגרים אולם חתונה" או מסכמים על אופי הבר האקטיבי.

ראשית- בררו עם בעל האולם מה כולל התמחור, אילו מנות חלופיות ניתן לבחור, כמה עולה בר אקטיבי, אילו משקאות מוצעים בתפריט ומה עלויות האקסטרא, התמקחו על המחירים, בקרו במספר אולמות לבחון את ההבדלים, את המחירים, את טיב המנות, את גודל האולם והפאר שלו, בדקו עד כמה גדולה רחבת הריקודים, עד כמה מיושן הציוד באולם החתונות, שימו לב היכן ממוקדם האולם, עד כמה הוא נגיש לאורחיכם, האם קיימים אולמות נוספים, עד מתי ניתן לערוך אץ האירוע? מה השעה שבה עליכם לסיים שמעבר אליו תאלצו לשלם אקסטרה, כמה עולה שעת המשך בסיום אירוע החתונה ועוד.

בנוסף- בדקו עם בעלי המקצוע מה התשלום המדויק שהם גובים ועבור מה, מתי יגיעו לאולם האירועים ומתי יסיימו, תאמו מראש את המועדים הנדרשים לכם ועימדו על העדפותיכם, למשל בדקו האם לרב יש אירוע אחר באותו יום באולם חתונות אחר, האם עלות ההסעה כלולה במחיר, אם תוכלו לשאת דברים לפני החופה, האם הצלם כולל במחיר גם את עלות העברת צילומי הוידאו הסטילס ואלבומי חתונה, האם במחיר של הדי ג'יי DJ כלולה עלות בגין שימוש בזכויות יוצרים עבור המוזיקה, האם ישנן עלויות אקסטרה, האם עלויות הסעה, הגברה, ציוד, ועלויות נלוות נוספות כלולות אצל בעלי המקצוע והאם יש עלויות אקסטרה שנהוג לגבות בגין אי אלו שירותים שאתם רוצים במיוחד.

רצוי לסכם בכתב את הזמנת העבודה ולכלול בה מפרט של מה מקבלים, באיזה היקף, וכיצד (למשל צלם וידאו וצלם סטילס במקביל, לדוגמה אלבום חתונה דיגיטלי) , הנחו את בעלי המקצוע מהו רצונכם ברמה המקצועית: למשל הנחו את הצלם מהו הדגש שאתכם רוצים למשל צילום המשפחה הקרובה, הנחו את הדי גיי – התקליטן איזו מוזיקה תרצו בדיוק, מה רמת הווליום המועדפת עליכם על מנת לאפשר לאנשים לשוחח ביניהם באולם, לבקש מהאורחים להשקיט את מכשירי הסלולרי בחופה, מה תהיה המוזיקה לפני החופה וכו.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן