שיקום גריאטרי פרטי פרימיום בבית הלקוח

מתי נדרש שיקום גריאטרי מקצועי? כיצד שיקום גריאטרי יכול לעזור ומהם היתרונות של שיקום פרימיום בבית המטופל?

מערכת האתר

עודכן בתאריך

גיל הזהב
שיקום גריאטרי פרטי פרימיום בבית הלקוח. צילום: Pixabay

בגילאים מתקדמים נדרשים רבים מהמבוגרים לתהליך של שיקום גריאטרי, עבור מגוון מצבים אליהם מגיעים בגלל בעיות רפואיות נפוצות בגילאים אלו. כאשר נדרשים לשיקום גריאטרי, ליווי של אנשי המקצוע המתאימים הוא הכרחי וחשוב מאין כמוהו, אך כך גם הסביבה בה נערכים הטיפולים ובה שוהה אותו מבוגר. מתי ועבור אילו מקרים נדרש שיקום גריאטרי מקצועי? עד כמה ובאילו דרכים הוא יכול לסייע ומדוע מומלץ ביותר לערוך שיקום גריאטרי פרימיום (ברמה הגבוהה ביותר) בבית המטופל עצמו?

מתי נדרש שיקום גריאטרי מקצועי?

תאונות, מחלות ובעיות בריאותיות שונות – כל אלו מצבים אשר למרבה הצער אינם זרים למבוגרים וקשישים, לכלל בנות ובני בגיל השלישי. אחד מסוגי המקרים הנפוצים ביותר בגינם נדרש שיקום גריאטרי הוא נפילות בגיל מבוגר. אלו אינן נדירות כלל, ונובעות בין היתר מהיחלשות כללית של השרירים והגוף, ירידה בתפקודים שונים כמו ראייה ושמיעה והאטה בזמן התגובה. נפילות בגילאים אלו גורמות פעמים רבות לבעיות מתמשכות אשר הולכות ומחריפות, ופעמים רבות גם המצב הנפשי מושפע משמעותית כתוצאה מהפציעה ומתהליך ההתאוששות הארוך והקשה.

כמובן שגם בעיות בריאותיות שונות אשר נפוצות בגילאים מבוגרים מצריכות שיקום גריאטרי מקצועי. הכוונה למצבים הקשורים ישירות לגילאים מתקדמים דוגמת אירוע מוחי, מחלות נוירולוגיות כמו פרקינסון וכיוצ"ב. בעיות אלו גם מעלות בעצמן את הסיכוי לנפילות ופציעות, אשר כאמור מצריכות בתורן גם כן שיקום מקצועי.

כיצד שיקום גריאטרי יכול לעזור ומהם היתרונות של שיקום פרימיום בבית המטופל?

שיקום גריאטרי מקצועי, הכולל בין השאר גם טיפולי פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק ועוד, יכול לחולל פלאים במצב המטופל ולהחזיר חלק משמעותי מאיכות החיים שאבדה בעקבות התאונה או המחלה. במקרים רבים השיקום מסייע להחלמה מלאה וחזרה לחיים שגרתיים ובריאות טובה, כמו שהיו לפני המקרה או התהליך (נפילה, מחלה וכד') שהצריך את השיקום מלכתחילה. במקרים אחרים וחמורים יותר שיקום גריאטרי מקצועי יכול לסייע להחזיר לפחות חלק מהתפקוד והיכולות שהיו לפני כן, ולצמצם משמעותית את הכאב והסבל שעוברים על אותם מטופלים.

הסביבה בה נערך תהליך השיקום הגריאטרי משפיעה גם כן משמעותית על סיכויי ומידת הצלחתו. בפרט, שיקום גריאטרי הנערך בבית הלקוח הוא המומלץ ביותר ובעל סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר, וזאת ממספר סיבות שונות:
בתור התחלה, הבית הוא הסביבה בה כל אחת ואחד מאיתנו, בכל גיל, מרגישים הכי בנוח והכי בטוחים. להרגשה הכללית האישית הזו השפעה משמעותית על מצב הרוח ומידת האופטימיות והמוטיבציה של המטופל, וכל אלו משפיעים כמובן ישירות על תהליך השיקום וההחלמה.
כמו כן, שיקום גריאטרי בבית הלקוח חוסך עבורו את הצורך לצאת מהבית ולהתנייד מדי כמה ימים עד למרפאה או מכון שיקום זה או אחר, כאשר ההתניידות בגילאים אלו (ובפרט במצבים אלו) בדרך כלל מאתגרת ביותר ומוסיפה לקושי הכללי.

שיקום גריאטרי פרימיום, כזה הכולל את אנשי המקצוע המנוסים והאיכותיים ביותר אשר מגיעים עד לבית הלקוח מדי יום או כמה ימים ועובדים יחד אתו על תהליך שיקום מקצועי, הוא הסיכוי הטוב ביותר של כל מבוגר/ת להשתקם כמה שיותר מהר ובצורה האפקטיבית ביותר, וכך לחזור במהירות למסלול החיים התקני ולהמשיך ליהנות משנות הפנסיה.

צוות המטפלים של Restart Therapy מעניק את כל השירותים הנדרשים ונותן מענה לכל הצרכים שעולים תוך כדי הטיפולים, תחת קורת גג אחת, בשיתוף פעולה מלא בין המטפלים השונים ובין המטופל ובני משפחתו.

לפרטים אתם מוזמנים לבקר באתר שלנו-restart-therapy או להתקשר אלינו בטלפון שמספרו 077-9966400.

כתבה זו היא תוכן ממומן.

דילוג לתוכן