10 פעילויות בפסח לילדים בחינם

10 פעילויות בפסח לילדים בחינם: הצגות, תערוכות וסיורים ללא תשלום בפסח 2022 וגם הרבה רעיונות לפעילויות לילדים בפסח ובחגים בכלל בלי לצאת מהבית

שי לביא

עודכן בתאריך

חינוך, חברה, משפט
פעילויות בבית בפסח והחגים וגם טיולים, הצגות, תערוכות וסיורים ללא תשלום בפסח 2022. צילום: Pexels

חג הפסח והשבוע שלפניו מהווים אתגר עבור הילדים וההורים לפעילויות לחג. אילו פעילויות לחג הפסח קיימות בחינם? אילו משחקים, פעילות ועשייה מתאימים לחג הפסח לדתיים ומי שלא יכול לנסוע מחוץ לבית? לפניכם מגוון פעילויות לספח לילדים דתיים וחילוניים למהלך החג, חול המועד והימים שלפניו.

פעילויות לילדים בפסח

מחפשים פעילויות פסח בבית לילדים? להלן פירוט פעילויות לפסח, בין אם אתם מחפשים פעילויות לפסח לדתיים בשל השמירה על החג והשבת, בין אם הילדים או אתם מצויים בבידוד, ובין אם מעדיפים פעילויות בבית מסיבות אחרות.

  1. 25 הצעות מה לעשות עם הילדים; ממשחקי כדור ולוח, חידות, פאזלים, המשך בספורט, סיפורת, סיור מוזיאון וירטואלי, ריקוד ועד בישול.
  2. 30 פעילויות לילדים בפסח בבית לדתיים וחילוניים.
  3. 7 ניסויים מדעיים ביתיים מרתקים ומהנים: ניסוי עם בלון, ניסויים עם מים ושמן, ניסוי עם חומץ וסודה לשתיה, ניסוי הר געש, ניסוי קרח, ניסוים עם מים, ניסוים עם ביצה ועוד
  4. פיסול, ציור, יצירת מוזיקה אלקטרונית, כתיבת יומן או לימוד שפה, משחקי קוביה ולוח, משחקי הגיון ועוד:  40 רעיונות מה לעשות בחופשה או סתם כשמשעמם.
  5. חידוני קהוט בעברית בנושאים מגוונים: שאלונים, שאלות טריוויה לילדים ופעילויות חברתיות בנושאים שונים בקהוט ועוד.
  6. לסייר בתערוכות בלי לצאת מהבית; סיורים וירטואלים במיטב המוזיאונים בעולם מהבית.
  7. אוהבים שאלוני ידע כללי, חידות טריוויה ואתגרים? אתגר משפחתי במאגר של מעל 100 שאלות טריוויה עם תשובות בנושאים שונים.

 

טיולים, הצגות, תערוכות וסיורים ללא תשלום בפסח 2022

8. פעילות פסח ביערות הקרן הקיימת לישראל: פעילות ללא תשלום מתערוכת צילומים בחינם במרכז ירושלים, המשך בפעילות למשפחות וילדים ביער גילת ועד פארק תכלת בצפון בחינם לבני משפחה וילדים.

https://salkkl.kkl.org.il/Tours/ToursSearch.aspx

 

9. פסטיבל מפה ומצה בפסח של משרד התרבות והספורט והמועצה לשימור אתרגי מורשת: מופעים, סדנאות, סיורים והצגות ב-12 אתרי מורשת ב18-19 לאפריל, פסח. הפעילויות מוצעות ללא תשלום.

https://www.mapaumatza2022.co.il/?lang=1

 

10. פעילויות לפסח בחסות בנק פועלים: כמידי שנה הבנק נותן חסות המאפשרת ביקור בחול המועד פסח מ17 ועד 21 לאפריל 2022 בכלל המוזיאונים, האתרים ואתרי המורשת המשתתפים ללא תשלום.

https://poalimatarim.com

 

בברכת רפואה שלמה, צמיחה, שגשוג ובריאות טובה!

חג פסח שמח!

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן