הרופא שהביא את הבשורה הטבעית לטיפול בסוכרת

הבשורה הטבעית לטיפול בסוכרת: תוסף מזון ממרכיבים טבעיים כגון סירפד, קינמון ולענה שיוצרים סינרגיה ומביאים לשיפור משמעותי ברמות הסוכר

מערכת האתר

עודכן בתאריך

תוספי תזונה
אסכרקס - תוסף המבוסס על חומרים טבעיים כמו תות עץ ומיועד להפחית את רמות הסוכר ולסייע לחולי סוכרת מסוג 2. צילום: Pixabay.

מספר חולי הסוכרת בישראל ובעולם נמצא בעלייה מתמדת משנה לשנה. סוכר נמצא כמעט בכל מזונותינו, ואנחנו צורכים אותו במוצרים הן באופן מודע והן באופן לא מודע. רטבים, חטיפים, מזון מהיר, בהכל יש סוכר. יצרני המזון בתעשייה דוחפים לנו סוכר במוצרים רבים, על מנת להשתמש באפקט הממכר שלו. והפגיעה בנו ובבריאותנו בשל כך, באה לידי ביטוי בקצב הגבוה בו גדלה אוכלוסית חולי הסוכרת וטרום הסוכרת. על פי ההערכות, כ-500 מיליון אנשים חיים עם סוכרת ברחבי העולם. 400 מיליון אנשים נוספים בעולם מתאפיינים בפגיעה בסבילות לגלוקוז, מה שמעלה את הסיכון שלהם לתחלואה בסוכרת.

רבים מהסובלים מסוכרת פונים אל הטיפול המסורתי בדמות תרופות שעם הזמן יש לצרוך יותר ויותר מהן על מנת להוריד את ערכי הסוכר בגוף. הניסיון מראה כי התרופות בהן נעשה שימוש כיום, מספקות שליטה גליקמית מוגבלת ועם הזמן יעילותן נוטה להצטמצם. במחקר שבוצע בהדסה ירושלים נמצא כי חולי סוכרת בתום שישה חודשים של טיפול בתכשיר אחד עוברים לשתי תרופות. לאחר כשנה, ברוב המקרים, מוסיפים תרופה שלישית. זאת ועוד, התרופות מלוות בתופעות לוואי כגון:

  • היפוגליקמיה חמורה
  • חמצת לקטית (מצב בו הגוף מייצר עודף חומצה)
  • פגיעה בתאי כבד
  • אי נוחות במערכת העיכול
  • סחרחורת
  • ולעיתים אף מוות

מכאן נולד הצורך לאלטרנטיבה בריאה יותר, לאלטרנטיביה טבעית. ד”ר דב פוגל, רופא מזה 47 שנים, המנהל קליניקה לרפואת משפחה עם קרוב ל-10,000 מטופלים, מצא את עצמו מתמודד מבית עם מחלת הסוכרת של בנו. ד”ר פוגל עמל במשך שנים על פיתוח תוסף מזון אשר יהיה בעל מרכיבים טבעיים לחלוטין כגון: תות עץ לבן, סירפד, קינמון, שן ארי, פקעות ורד ולענה אשר יוצרים סינרגיה ומביאים לשיפור משמעותי ברמות הסוכר בגוף. השיפור עקב צריכת התוסף – אסכרקס בא לידי ביטוי בירידה משמעותית ברמת ההמוגלובין המסוכרר- A1c. בדיקת A1c  מספקת מדד שנותן את האינדיקציה האמיתית לרמות הסוכר הממוצעות בדם ב-3 החודשים האחרונים.

אז איך פועל התוסף הייחודי להפחתת רמת הסוכר?

הבשורה הטבעית לטיפול בסוכרת מסוג 2; אסכרקס פועל להפחתת היכולת של האנזימים המעורבים בתהליך פירוק הפחמימות לחד סוכר שנספג בתאים. התוסף הטבעי מפחית את התנגודת לאינסולין. בכך הוא מייעל את תהליך החדרת הגלוקוז לתאי הכבד והשרירים, שם הוא נאגר. במקביל התוסף  פועל גם להפחתת פירוק הגליקוגן ומשפיע לטובה על הסינון הכלייתי. אסכרקס תורם באופן עקיף גם לירידה במשקל, להפחתת עייפות ולהפחתת מספר הקימות בלילה לבית השימוש לצורך הטלת שתן, לדברי ד”ר פוגל.

ומהם הממצאים המדעיים לגבי יעילות התוסף להפחתת סוכר? בניסוי קליני שנערך במרכז הרפואי שיבא תל השומר בשיתוף מכבי שירותי בריאות בחנו מומחים בתחום הסוכרת את תרכובת האסכרקס ב-119 חולי סוכרת מסוג 2. המטרה היתה לבחון את יעילות התרכובת באיזון ערכי הגלוקוז בדם, ההמוגלובין המסוכרר ושומני הדם (כולסטרול וטריגליצרידים). 103 חולי סוכרת מסוג 2 סיימו 12 שבועות טיפול ומעקב. להלן הממצאים של הניסוי:

  • ירידה בממוצע של ערכי הגלוקוז בדם מ- 211 מ”ג ל- 133 מ”ג (37%).
  • ההמוגלובין המסוכרר ירד מ- 9.0% ל- 7.1% (22%).
  • ממוצע הירידה של כלל הכולסטרול ל- 185 מ”ג (13%).
  • הטריגליצרידים ירדו ל -160 מ”ג (40%).
  • מתוך 13 חולים שטופלו בתחילת הניסוי באינסולין, 5 חדלו להזריק וטופלו בדרך פומית, 8 נותרים הפחיתו כדי 30% את מינון האינסולין המוזרק.
  • בממצאים הקליניים נמצאה הטבה במבנה כלי הדם הפגומים בעיניים, ריפוי מוחלט בשני חולים שטופלו זה מכבר בפוטותרפיה (לייזר) וב-6 הנותרים נעצרה הפגיעה.
  • ב-3 חולים עם פגיעה משמעותית בתפקודי הכליה חלה הטבה ניכרת בתפקודי הכליה.
  • 5 גברים שסבלו מאימפוטנציה שבו לקיים יחסי מין.

מתוך כלל חולי סוכרת שהשתתפו בניסוי, רק 12 מהמטופלים לא הגיבו לטיפול באסכרקס.

כתבה זו היא תוכן מקודם.

לפרטים והזמנות התקשרו עכשיו:  2493 *

למידע נוסף, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

Error: Contact form not found.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן