שינויים באורח החיים לשיפור האקנה

אילו שינויים באורח החיים עשויים להשפיע לטובה על מצב האקנה?

מערכת האתר

עודכן בתאריך

עור ומיןטיפוח עור
צילום: Pexels

טיפול באקנה אינו חייב להיות טיפול תרופתי, ולא פעם תדרשו לשנות את אורח חייכם. המון דברים קטנים שנראים לנו חסרי חשיבות, משפיעים רבות על התפרצות האקנה בגופנו. ברגע שתהיו עם האצבע על הדופק על העניינים הללו, תוכלו לראות שיפור מהותי בהרגשתכם. לא עוד מציאות בה אתם מאבדים שליטה או מרגישים כי המצב אבוד מראש. כמובן שאם תשלבו יחד עם השינויים הללו באורח החיים גם טיפולים תרופתיים המצב כולו ישתפר באופן מהותי. תוכלו למצוא את עצמכם במצב בו האקנה כבר לא מהווה איום, ולא מטריד אתכם.

הקפדה על שגרת טיפוח קבועה

גם גברים וגם נשים נדרשים לשמור על שגרת טיפוח קבועה, בטח בהקשר של עור הפנים. ניקוי הפנים עם סבון ייעודי, יחד עם מריחת קרם לחות יעשו את העבודה בהקשר הזה. עור הפנים יקבל את מה שהוא זקוק לו, והתוצאה תהיה מצוינת במיוחד. האקנה לא ימצא את הסביבה הנדרשת לו על מנת לפרוץ קדימה ולעשות את הנזק הצפוי. נציין כי שגרת טיפוח קבועה מביאה איתה עוד יתרונות, אך זוהי דרך נהדרת לשפר את מצב האקנה.

הורדת מפלס הלחץ והחרדה

עוד סיבה נפוצה להתפרצות אקנה בפנים ובאזורים שונים בגוף קשורה למפלס הלחץ והחרדה. ככל שמפלס הלחץ והחרדה יעלה, כך הסיכוי להופעת אקנה עולה בהתאם. ברגע שאתם מווסתים את העניין הזה, ומפחיתים את השינויים הללו – התוצאות ידברו בעד עצמן. בין רגע תגיעו למצב בו אתם מפחיתים בצורה מהותית את הסיכוי להתמודדות עם אקנה. העניין הזה יכול למנוע גם מאקנה קיים להתפרץ לכל עבר, ולהפוך להיות משהו חסר שליטה.

שמירה על תפריט מאוזן ובריא

כל רופא מנוסה יספר לכם עד כמה האוכל שאתם אוכלים משפיע על הופעת אקנה. ישנם כאלה שאומרים כי טיפול באקנה יהיה לשמור על תפריט מאוזן ובריא לאורך זמן. ברגע שאתם מורידים מהתפריט את המזון השומני ומחליפים אותו באוכל בריא, השיפור יהיה מהיר. זה לא סוד כי כאשר אוכלים מאכלים מסוימים, האקנה משיג בדיוק את מבוקשו. התפקיד שלכם יהיה לנסות למנוע מהאקנה להשיג את הסביבה שהוא צריך על מנת להתפרץ בה.

שינה טובה ורציפה בכל לילה

כמה שעות יוצא לכם לישון בכל לילה? אם השינה שלכם אינה רציפה או מסכמת בכמה שעות בודדות, הסיכוי להתפרצות אקנה עולה בהתאם. מבחינתכם שינה טובה בכל לילה היא חובה ולא רשות, רק כך תוכלו להשיג את השליטה לידיכם. ברגע שאינכם ישנים טוב בלילה, כל המערכות בגופכם מתפקדות בצורה לוקה בחסר. זוהי הזדמנות מעולה עבור האקנה לתת את אותותיו, ולהתפרץ באזורים שונים בגופכם. טיפול באקנה על ידי שינה טובה ורציפה עושה עבודה מצוינת, ומעניק לכם את התוצאה אותה רציתם להשיג מלכתחילה.

הכתבה הינה תוכן ממומן.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן