איך להוריד סוכר באופן טבעי?

איך להוריד סוכר באופן טבעי? האם יש תועלת בקינמון להורדת סוכן? האם שתיית מים מורידה סוכר? איזה מאכל מוריד סוכר? אילו צמחי מרפא מפחיתים סוכר?

שי לביא

עודכן בתאריך

תזונהדיאטה והרזיה
איך להוריד סוכר באופן טבעי? צילום:pixabay Paresh Biswas

האם יש תועלת בקינמון להורדת סוכן? האם שתיית מים מורידה סוכר? איזה מאכל מוריד סוכר? אילו צמחי מרפא מפחיתים סוכר? איך להוריד סוכר באופן טבעי? מזונות, תבלינים, צמחי מרפא ושיטות שונות מוצעות להורדת סוכר בדם. חלק מן הדרכים להוריד סוכר הוכחו מדעית כמועילות, וחלקן לא. עם זאת הגורמים לסוכרת מגוונים והטיפול בה פועל באופן שונה בנסיבות של המטופל ומצבו הרפואי. לכן, חשוב לפני כל שימוש בשיטות טבעיות, צמחי מרפא או תוספים להוועץ ברופא מומחה. אבחון, ייעוץ, טיפול וניטור קבוע יסייעו בטיפול טוב יותר במחלה. בין אם הרופא התווה טיפול תרופתי ובין אם לא, רצוי לפנות לרופא המטפל ולהתייעץ איתן לפני שימוש בחומרים ושיטות טבעיות להורדת הסוכר. זאת כדי למנוע נזקים, סתירה עם תרופות אחרות ופגיעה במטופל.

לצד שימוש בצמחי מרפא, תוספים תבלינים ותזונה בתפריט מותאם להפחתת סוכר, ישנן שיטות טבעיות אחרות להוריד סוכר. כך למשל שתיית מים. רבים תוהים האם שתיית מים מורידה סוכר והאם שתיה מים מורידה את הסיכון לסוכר גבוה וסוכרת ? מים תרופת סבתא להפחתת סוכר והימנעות מסוכרת דווקא נמצאו כגורם מועיל. ממצאים שונים העלו כי צריכת מים לפני ארוכה ושתיה תכופה מסייעים לפרופיל הליפידים ולהפחתת רמות הסוכר בדם. עוד ממצאים מדעיים במדגם רחב היקף העלו שנשים שהעדיפו שתיה של מים על פני מיצים טבעיים, הפחיתו את הסיכון לסוכרת בכ7%.

להפחית סוכר ללא תרופות: איך להוריד סוכר באופן טבעי?

איך להוריד סוכר באופן טבעי? אז מהן תרופות הסבתא נגד סוכרת המשתמשות ברפואה העממית? מלבד מים, שינוי תזונתי, סיבים ופעילות גופנית, מה עוד מסייע באופן טבעי להוריד את הגלוקוז? איזה צמח מרפא שמאזן סוכר מסייע למי שהסוכר בדמו גבוה? אילו צמחי מרפא ותבלינים מוכחים כתרופות סבתא לסכרת?  לפניכם מפורטת רשימה של עשרה תרופות סבתא לסוכרת.

צמחי מרפא אלה לאיזון רמות הסוכר משמשות על פי הרפואה העממית להורדת סוכר. ממצאי מחקרים מדעיים הוכיחו יעילות של תרופות סבתא כאלה ואחרות להפחתת סוכר בדם. לצד זה חשוב לזכור כי תרופות סבתא להורדת סוכר, צמחי מרפא לסוכרת או תבלינים להפחתת הגלוקוז בדם הם אמצעי עזר וחשוב להשתמש בהם באופן מפוקח. לצד שימוש מותווה בתרופות מרשם והמלצות רפואיות אחרות, לפני שימוש בתרופות סבתא או תוספים, שינויים תזונתיים ושימוש ייחודי בתפריט לחולי סוכרת, חשוב להוועץ ברופא מומחה. אבחון, ייעוץ, ניטור וטיפול לצד ליווי רפואי יסייע להשתמש בצמחי מרפא, תוספים, תזונה ושינויים אחרים באופן מותאם ויעיל, מבוקר וללא פגיעה במטופל.

  1. ג'מנמה
  2. חילבה
  3. קינמון
  4. כורכום
  5. ג'ינסנג
  6. עלי זית
  7. גי'נג'ר
  8. רוזמרין
  9. תה ירוק
  10. מלון מר

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן