הורדת סוכר באופן טבעי: איזה תבלין מוריד סוכר?

הורדת סוכר באופן טבעי: איך מורידים סוכר בצורה טבעית? אילו צמחי מרפא עשויים לסייע להפחית סוכרים בדם? איזה תבלין מוריד סוכר?

שי לביא

עודכן בתאריך

תזונהצמחי מרפא
הורדת סוכר באופן טבעי: איזה תבלין מוריד סוכר? צילום: Pixabay Bonbonga

אילו תבלינים מסייעים להפחתת רמות הסוכר בדם? מהן תרופות הסבתא להורדת סוכר הן אפקטיביות? כיצד ניתן להוריד סוכר באופן טבעי? איזה תבלין מוריד סוכר ונפוץ במיוחד? האם חילבה מפחית סוכר בדם? כיצד כורכום משפיע על רמות הסוכר בדם? האם לימון מוריד גלוקוז בדם? מהן השיטות להפחתת גלוקוז בדם מלבד תרופות להורדת סוכר? תופעת עודף סוכר בדם מהווה בעיה שכיחה ההולכת ומתגברת בתרבות הצריכה המערבית. ריבוי המזונות המעובדים, עתירי הפחמימות הריקות, עודף הסוכר, מיעוט פעילות גופנית, סטרס ומתחים ושימוש בחומרים שונים מובילים לעלייה מתמשכת בכמות האנשים הסובלים מעודף סוכר בדם.

התסמינים לסוכר גבוה, טרום סוכרתיות או סוכרת דומים וכוללים תחושת צמא, יובש בפה, רעב, שינויים במשקל, הקאות ובחילות, כאבי ראש, עייפות, טשטוש בראייה, השתנה תכופה ועוד. לפני שפונים לבחון פתרונות הורדת סוכר באופן טבעי, איזה תבלין מוריד סוכר ומהם המענים האפשריים לכך חשוב לזכור; הגורמים לסוכר גבוה קשורים למחלות כמו סוכרת מסוג 1 או סכרת מסוג 2, מחלות אחרות, דלקת בלבלב, תסמונת קושינג או גידולים. גורמים נוספים קשורים לאורח חיים אשר כולל צריכה של מזונות עתירי פחמימות, אוכל לא מעובד, שומנים מהחי וסוכרים. גם השמנה ועודף משקל קשורים לסוכר גבוה בדם. מתח ומצוקה נפשית נמצאו גם הם כגורמי סיכון לעודף סוכר בדם. לצד זה גם תרופות מסוימות מובילות לסוכר גבוה בדם. כך גם צריכת חומרים כמו אלכוהול מובילה לסוכר גבוה.

לכן, קיימת חשיבות רבה לאבחון יסודי של הגורמים לסוכר גבוה. בשל כך לפני שפונים לפתרונות טבעיים של תבלינים, צמחי מרפא, תוספים, שיטות רפואה משלימה או אלטרנטיבית להורדת סוכר, חשוב לפנות לרופא מומחה לאבחון, ייעוץ, ניטור וטיפול מתמשך של הסוכר הגבוה. לכן יש להוועץ גם ברופא המומחה לבחינה של הנזק והסיכון, היתרונות והחסרונות של כל פתרון שמבקשים לפנות אליו כחלופה או השלמה לטיפול הרפואי המומלץ על ידי הרופא. זאת לרבות שימוש בתבלינים, צמחי מרפא או תרופות סבתא ופתרונות טבעיים אחרים להורדת סוכר בדם.

הורדת סוכר באופן טבעי: איזה תבלין מוריד סוכר?

רבים תוהים מהו הצמח שמאזן סוכרת סוג 2? איך מורידים סוכר בצורה טבעית? אילו צמחי מרפא עשויים לסייע להפחית סוכרים בדם? איזה תבלין מוריד סוכר? האם קינמון מוריד סוכר בדם? לפני שנפרט מספר צמחי מרפא ותבלינים להורדת סוכר נציין כי שיטות טבעיות רבות עשויות לסייע להפחתת הסוכר בדם ללא תרופות וחומרים.

כך למשל פעילות גופנית היא דרך טבעית חשובה ומועילה במיוחד להורדת סוכר. גם הפחתת משקל יתר מסייעת להפחתת עודף סוכר בדם. ויסות המתחים והמצוקות, הלחץ והמועקות הרגשיות יסייעו להפחתת הסוכר בדם כפתרון פסיכולוגי טבעי וחשוב. לצד זה פתרון טבעי חשוב במיוחד הוא תזונה. אכילה של מזונות המפחיתים את הסוכר בדם ומגיברים את השובע כמו שיבולת שועל ושום לצד חיונית ההימנעות ממאכלים שמעלים את הסוכר כמו מאכלים עתירי שומנים מהחי ופחמימות מעובדות. גם שתיית מים תכופה מסייעת להפחתת הסוכר בדם לצד הימנעות משתיית אלכוהול המעלה סוכרים בדם. אז איזה תבלין עשוי להוריד סוכר כתרופת סבתא ?

  1. חילבה
  2. קינמון
  3. ג'ינסנג סיברי.
  4. שום.
  5. כורכום
  6. תה ירוק.
  7. ג'ינג'ר – זנגוויל.
  8. לימון.
  9. בצל.
  10. עלי זית.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן