5 נוסחי ברכה לחנוכה

5 ברכות לחנוכה שמח:ברכה קצרה לחנוכה, ברכה לחנוכה לעובדים, ברכה לחנוכה ללקוחות, ברכה מרגשת לחנוכה למשפחה וברכה יפה לחנוכה. וגם-מתי חופש חנוכה?

שי לביא

עודכן בתאריך

חינוך, חברה, משפט
ברכות לחנוכה שמח. צילום: Pixabay RJA1988

לקראת החנוכה כנהוג גם בחגים אחרים רבים שולחים ברכות לאיחולי חג חנוכה שמח. שליחת ברכות לחנוכה מהווה נוהג שכיח בין אם מדובר בברכה לחג החנוכה לגננת או למורה, ברכה לחג החנוכה לעובדים או ללקוחות. שליחת ברכות לחנוכה נהוגה כברכה לבני המשפחה, לאמא, אבא, לספקים או לקוחות במגוון דרכים. בין אם מדובר בשליחה של ברכה לחנוכה בווטסאפ או הודעה בSMS או במייל או בכרטיס ברכה מאויר בדואר לחנוכה.

חג החנוכה הוא חג יהודי המציין את חנוכתו מחדש של בית המקדש השני בירושלים. חג החנוכה מכונה גם חג האורים או חג האורות. בחג החנוכה נהוג להדליק חנוכיה. שמונת ימי החנוכה בהם מדליקים נרות חנוכה מציינים את נס פח השמן הבודד שנמצא בבית המקדש בעת תחילת שיקומו, שבו נמצאה כמות שבאורח נס הספיקה להדליק את חנוכית המקדש שמונה ימים, כאשר השמן היה אמור להספיק רק ליום אחד. את החג חוגגים על ידי הדלקת נרות חנוכה מסורתיים בכל ערב, משחקים כמו סביבונים ואכילת מאכלים מטוגנים בשמן, כמו לביבות וסופגניות.

חופש חנוכה : מתי חל חנוכה 2022 ? מתי חופשת חנוכה 2022 מתחילה ומסתיימת? חג החנוכה מתחיל בדרך כלל ביום כ"ה של חודש כסלו ונמשך שמונה ימים, ומסתיים ביום ב' או ג' בטבת בלוח העברי. ומתי חופש חנוכה 2022 חל? חופש חנוכה 2022 מתחיל ביום שלישי 20.12 כ"ו בכסלו תשפ"ג. חופש חנוכה 2022 מסתיים ביומו האחרון של החג ביום ביום שני 26.12 ב' בטבת תשפ"ג. מתי נגמר חופש חנוכה 2022? החזרה ללימודים בתום חופשת חנוכה תתקיים ביום שלישי 27.12.2022  ג' בטבת.

לפני החג ובמהלכו נוהגים לשלוח ברכה לחנוכה שמח. רוצים לשלוח ברכה קצרה לחנוכה לחבר או בן משפחה? מעוניינים בנוסח ברכה לחנוכה ללקוחות העסק או ברכה לעובדים? לפניכם 5 נוסחי ברכה לחנוכה הכוללים ברכה קצרה לחנוכה, ברכה לחנוכה לעובדים, ברכה לחנוכה ללקוחות, ברכה מרגשת לחנוכה למשפחה וברכה יפה לחנוכה עם צרור איחולים לחג.

5 נוסחי ברכה לחג חנוכה שמח

אמנם שליחת ברכות לחנוכה יכולה להעשות בהתבסס על נוסח ברכה כפי שמובאים לפניכם או בהתבסס על שכתוב, עריכה והתאמה של הברכות לחג החנוכה לפי ראות עיניכם. אולם הדגש החשוב הוא בכתיבת ושליחת ברכה המבטאת אכפתיות, קשב, רגישות ואיחולים בהתאם למה שהכותב רוצה להעביר באופן אישי באותה ברכה.

ברכה קצרה לחנוכה

חג חנוכה שמח!

חג אורים נעים ומהנה!

מאחלים חג שמח ומלא באור והנאה, בריאות והצלחה!

 

ברכה לחנוכה לעובדים

חג חנוכה שמח! מאחלים לכם ולבני משפחותיכם חג אורים שמח!

חג חנוכה מהנה ומעצים, מלא משפחתיות וחיבה, שמחה ותקווה, שפע והצלחה.

חג חנוכה משמח ומלא אור, חג של זריחה וזוהר!

 

עוד בנושא ברכה לחנוכה וברכות לחג:

 

ברכה לחנוכה ללקוחות

מאחלים לכם חג חנוכה שמח ומלא אור!

לרגל חג האורים נאחל לכם מקרב הלב ברכות לבריאות ושמחה, שפע, כל טוב והרבה אור.

מי יתן וחג החנוכה ימלא את ליבך וביתך בשלווה, בריאות, הצלחה, אהבה וצחוק.

נאחל לכם חג שמח וזוהר, מהנה, מלא ברגעים מיוחדים והרבה אושר!

חג חנוכה שמח!

 

ברכה מרגשת לחנוכה למשפחה

משפחה אהובה, חג חנוכה שמח! מאחלים לכולכם חג שמח ומלא אור ושמחה.

חג חנוכה מהנה ומעצים, של חיבור וקרבה, הנאה והרבה אור.

שהנרות שפועמים בתוך כל אחד מאיתנו ימשיכו להקרין אור ולחמם את העולם!

חג שמח והרבה אהבה, בריאות ושמחה!

ברכה יפה לחנוכה

חג חנוכה שמח!

מאחלים לך שהאור הפועם בליבך ימשיך למלא את העולם, לזרוח ולדלוק באופן כה מקסים!

שההצלחה, השפע, החברות והאהבה תמיד תאיר את חייך!

שחג החנוכה יהיה לך הזדמנות נהדרת לשמוח ולהנות, להפיץ את האור ולהדליק את הנר בלב עבורך ועבור הסובבים אותך!

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן