שיווק דיגיטלי לרופאים – 5 טיפים

שיווק דיגיטלי לרופאים: באילו כלים נשתמש לשפר שיווק הדיגיטלי של רופאים? איך להשתמש ברשתות חברתיות כדי לשפר את מיקום אתר האינטרנט של רופא?

שי לביא

עודכן בתאריך

עסקים כלכלה ניהול
שיווק דיגיטלי לרופאים - 5 טיפים. צילום:Pixabay muneebfarman

שיווק דיגיטלי לרופאים ובעלי מקצועות רפואיים תופס תפקיד הולך וגובר בחשיבותו בתוך מערך השיווק, המיתוג והבידול הכולל כיום. רשת האינטרנט משמשת כיום כפלטפורמה ממעלה ראשונה לסייע בידי הרופא או המטפל במאמצי השיווק שלו, בהגברת נוכחותו בעולם הדיגיטלי ובמיתוגו ובידולו באופן שונה ביחס למתחריו. ב-15 השנים האחרונות חברות קידום אתרים, מומחי SEO, יועצי שיווק דיגיטלי וחברות מדיה דיגיטלי החלו להשתמש בכלים מגוונים על מנת לסייע בידי בעלי מקצועות כמו מומחים מתחומי הרפואה בשיפור תפוקות מוגדרות הרלוונטיות להם בעולם הבריאות באמצעות רשת האינטרנט.

מה חשיבות הניו מדיה בשיווק רופאים? מהם הכלים החשובים שבאמצעותם ניתן לשפר את השיווק הדיגיטלי של רופאים? כיצד להשתמש ברשתות החברתיות על מנת לשפר את המיקום של אתר האינטרנט של רופא? איך להגביר את הנוכחות הדיגיטלית של רופאים ומומחים בתחום הבריאות, הרפואה ומטפלים?

שיווק דיגיטלי לרופאים – 5 טיפים

לפניכם מפורטים 5 טיפים לשיווק דיגיטלי לרופאים ולבעלי מקצועות רפואיים וטיפוליים:

  1. כתבו והעלו תכנים מגוונים, רבים, הכתובים היטב ומותאמים למנועי חיפוש באתר האינטרנט ובאתרי אינטרנט בתחום הבריאות והרפואה, הטיפול או תחומי תוכן הנוגעים ישירות לעולם המקצועי של אותו גורם מטפל. לדוגמה פרסום מאמרים באתרי בריאות ורפואה כשמדובר ברופא. או לדוגמה פרסום מאמרים באתרי בריאות הנפש ופסיכולוגיה כשמדובר בפסיכיאטר או פסיכולוג או מטפל רגשי או במדור רפואת נפש באתר בריאות או בבלוג רפואה.
  2. הקפידו על נוכחות שיטתית, מקצועית, מוקפדת, מעניקת ערך ומידע, מעשירה, ותדירה בפרופילים מוקפדים ברשתות החברתיות המובילות כמו פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין.
  3. הקפידו על מבנה אתר נכון, נגישות האתר, חווית משתמש נוחה, מסע לקוח נהיר, זמינות נוחה לתכנים, הזמנת תורים וחשיפה של הפעילות וההישגים המקצועיים.
  4. השקיעו בקידום אורגני על מנת לסייע לאתר שלכם לקבל ביקורות, התייחסויות, חוות דעת, שיתופי פעולה תוכניים באופן שיגרום לקישורים נכנסים המפנים אל האתר שלכם. זאת באופן שיגרום ללקוחות להגיע אל האתר שלכם, תוך שתופיעו בתוצאות הראשונות המטורגטות בביטוי זנב ארוך הרלוונטיים לתחום העיסוק הרפואי.
  5. העלו לאתר שלכם ולרשתות החברתיות, בסרטונים ובמדיות מגוונות נוספות תכנים שימושיים, מועילים, מעשירים המעניקים לגולשים ערך משמעותי, מתארים תוכן מפורט ומדויק, נגיש, זמין וקולע.

 

דילוג לתוכן