4 סוגי השטיחים הכי נפוצים – שמסוגלים לתרום לבריאות!

שטיחים הם חלק מסביבת המגורים הפיזית, המשפיעה על היבטים בריאותיים שונים. קיראו את המידע על השטיחים הנפוצים ביותר כיום בכדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי השטיח המתאים.

מערכת האתר

עודכן בתאריך

עסקים כלכלה ניהול
סביבה הרמונית, נקיה ונעימה לשיפור הבריאות. צילום: Pixabay

אם אתם מעוניינים לרכוש שטיח לביתכם, אין ספק כי מדובר על פעולה שעליכם לבצע בצורה הטובה ביותר, לאחר שבדקתם היטב איזה סוגי שטיחים קיימים כיום ואיזה שטיח יתאים ביותר לצרכים העומדים על הפרק. שטיח מהווה פריט אסתטי ופונקציונלי כחלק מהפריטים בסביבת המגורים. לסביבת המגורים הפיזית קיימת השפעה על היבטים בריאותיים שונים. במאמר הבא נפרט את המידע על השטיחים הנפוצים ביותר כיום. זאת בכדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי השטיח שמתאים לבית שלכם. כמובן שחשוב מאוד לרכוש שטיחים רק במקום אמין אשר מציע מגוון שטיחי איכות.

שימו לב שהנראות והסביבה שלנו – משפיעים על הבריאות שלנו, כך שככל ונשכיל לעטוף את עצמנו במרחב נאה ונוח, אנו עצמנו נהיה נינוחים, נפחית סטרס ולחץ ונתרום לבריאותנו. בהיבט הבריאותי – מגוון מחקרים הדגישו את ההשפעה החיובית של אלמנטים טבעיים בסביבה הביתית על בריאות הנפש. כך ממצאי מחקרים בתחום הוכיחו את חשיבות הסביבה בהקשר של השפעת הטבע על הפחתת חרדה ודיכאון. ממצאים מדעיים שונים הראו גם מתאם בין חשיפה למרחב טבעי והפחתת בעיות בריאות הנפש לצד זה ממצאים אחרים מצביעים על חשיבות השפעת עיצוב סביבת המגורים הביתית תוך התחשבות בצרכים והעדפות אישיות. עיצוב סביבת המגורים כולל שילוב של ריהוט, צמחיה בבית ופריטים כמו שטיחים. שטיח מהווה פריט בעל חשיבות עיצובית. אילו סוגי שטיחים נוכל לשלב ומה מאפייניהם כחלק מעיצוב בריא ונעים של סביבת המגורים?

שטיחי צמר

אחד מסוגי השטיחים הנפוצים ביותר הוא: שטיחי צמר. צמר כבר בעבר היה אחד החומרים הפופולאריים ביותר שמהם היו טווים שטיחים. האריגה של השטיח מצמר בעבר הייתה מתבצעת באמצעות עבודת יד של הצלבות וקשירות מיוחדות וזאת בהתאם לדוגמא מסורתית. שטיחי צמר הם אמנם יקרים, אך כל אדם שמחפש שטיח יוקרתי לבית שלו, יכול לבחור את אחד מהשטיחי הצמר המגוונים והמיוחדים המוצעים כיום למכירה.

חשוב לדעת כי מעבר לעובדה ששטיחי צמר הם מאוד נעימים ולכן נעים לדרוך עליהם, הרי שהם גם עמידים מאוד ולכן, אם אתם מחפשים שטיחים שיחזיקו מעמד בביתכם כמה שיותר זמן ועדיין ישמרו על המראה הטוב שלהם, שטיחי צמר הם בהחלט הבחירה הנכונה.

שטיחי משי

סוג נוסף של שטיחים הם שטיחי משי. ניתן למצוא שטיחים שעשויים כולם ממשי ואפשר למצוא שטיחים שמכילים תערובת של משי. מה שחשוב לדעת לגבי שטיחי המשי הוא שהם מעניקים מראה נפלא לכל חלל שבו הם נמצאים שכן, יש להם ברק מיוחד. בעבר, היה אפשר למצוא את שטיחי המשי בביתם של אנשים אמידים מאוד. שטיחי המשי עדינים ורכים למגע וחשוב מאוד לנקות אותם רק באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים המתאימים להם. אם יש לכם ילדים קטנים או בעלי חיים בבית, ייתכן

שטיחים מעור

עוד סוג של שטיחים הם שטיחי העור אשר עשויים מעור של פרה או כבש. יש להם שיער רך והם ישדרו יוקרה וכן יעניקו ייחודיות לכל חלל. כיום ניתן למצוא שטיחים שאינם מעור אמיתי, אלא כאלה אשר מחקים את המראה ואת המרקם של העור האמיתי. הם עשויים מחומרים שאינם פוגעים בחי ויחד עם זאת הם מעניקים את המראה הנפלא ביותר לכל חלל שבו הם מצויים. חשוב לדעת כי שטיח עור אמנם נראה טוב, אך התחזוקה שלו איננה פשוטה ולכן, יש לקחת זאת בחשבון טרם רוכשים את השטיח

שטיחים מסיבים סינתטיים

סוג נוסף של שטיחים הם השטיחים שעשויים מסיבים סינתטיים. בין השטיחים הללו תמצאו כאלה שעשויים מניילון, ויסקוזה, פוליאסטר ועוד. הם יספקו מגע רך וכן שכבת בידוד מצוינת וגם המחיר שלהם יהיה זול ביחס לשטיחים אשר עשויים מחומרים טבעיים כגון: צמר או כותנה. מדובר על שטיחים עמידים מאוד והם מגיעים במגוון רחב של הדפסים שונים. התחזוקה שלהם די קלה וניתן לנקות מהם כתמים בקלות. שטיחים מסיבים סינתטיים מהווים כיום את אחד מסוגי השטיחים הפופולאריים והנבחרים ביותר וזאת בשל מגוון היתרונות שלהם.

היכן כדאי לרכוש שטיחים?

אם אתם מחפשים שטיחים איכותיים, זה הזמן שלכם להכיר את אתר קרפטים. באתר זה תמצאו מגוון שטיחים איכותיים, מסוגים שונים, בסגנונות עיצוב שונים, בצבעים שונים ועוד. היתרון הגדול באתר קרפטים הוא המחירים של השטיחים. ניתן למצוא שטיחים מדהימים במחירים נוחים לכל כיס באתר וניתן לקבל אותם במשלוח עד פתח הבית. אין דבר נוח ומשתלם יותר כיום מלרכוש שטיח באתר קרפטים. ההיצע הגדול יאפשר לכם לבחור את השטיח המדויק לביתכם.

כתבה זו היא תוכן ממומן.

דילוג לתוכן