קמפיין קורונה: נהיה בסדר או נהיה בסגר

לצד פתיחת המשק חלה התרופפות במשמעת הציבורית. כדי לא להגיע לגל קורונה חוזר ולהחזרת הסגר - האחריות מוטלת על כל אזרחי ישראל

דקל שחף

עודכן בתאריך

בריאות הציבורנגיף קורונה
הקמפיין החדש של משרד הבריאות. נהיה בסדר או נהיה נהיה בסגר. צילום: משרד הבריאות.

על רקע ההתרופפות במשמעת של הציבור הישראלי בהקפדה על הנחיות הזהירות למניעת התפשטות נגיף הקורונה בישראל השיק משרד הבריאות קמפיין חדש: "נהיה בסדר או נהיה בסגר"

הקמפיין החדש של משרד הבריאות. נהיה בסדר או נהיה נהיה בסגר. צילום: משרד הבריאות.

לדברי שר הבריאות הנכנס יולי אדלשטיין: "לצד פתיחת המשק חלה התרופפות במשמעת הציבורית. כדי לא להגיע לגל קורונה חוזר ולהחזרת הסגר – האחריות מוטלת על כל אזרחי ישראל. תעטו מסיכות, תשמרו על מרחק ועל היגיינה. כי אם לא נהיה בסדר, נהיה בסגר"

הקמפיין החדש של משרד הבריאות. נהיה בסדר או נהיה נהיה בסגר. צילום: משרד הבריאות.

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הנחה את אגף ההסברה במשרד הבריאות להתחיל הבוקר בקמפיין רשת. זאת לקראת חג השבועות וסוף השבוע הארוך, במטרה "להחזיר את המשמעת הציבורית של עטיית מסיכות, שהתרופף משמעותית בשבועיים האחרונים". הקמפיין שהשיק משרד הבריאות החל במקביל להקלות הנוספות על המשק עליהן החליטה הממשלה אמש.

ממשרד הבריאות נמסר כי הסלוגן של הקמפיין שהושק הינה "נהיה בסדר או נהיה בסגר", כאשר המסגרת ממחישה את החשיבות של החזרה למשמעת הציבורית.

הקמפיין של משרד הבריאות מציג 3 דמויות שונות: אישה השבה לעסק שנסגר עקב הקורונה ונפתח מחדש, גבר צעיר המבלה בבר וגבר שלישי אשר פתח מחדש את החנות בשוק. המשפטים המתלווים לכל אחת מהדמויות ממחישים כי אם לא נהיה בסדר, קרי, ללא הקפדה על ההנחיות – נחזור לסגר וכל ההקלות ייעלמו.

מטרת הקמפיין היא להחזיר את המשמעת כבר כעת ובמהלך סוף השבוע הארוך בו צפויים לצאת לבלות ולחגוג את "תיקון ליל שבועות".

במשרד הבריאות הביעו תקווה שהקמפיין יסייע להמשיך במגמת ההקלות ולמנוע חזרה לסגר עקב התפשטות נגיף הקורונה.

דילוג לתוכן