8 טיפים מה צריך להביא לראיון עבודה?

טיפים מה צריך להביא לראיון עבודה? החל מהמידע שצריך לברר לפני הראיון, המשך בשאלות למראיין, קורות חיים מודפסים, קוד לבוש וכלה בהמלצות

שי לביא

עודכן בתאריך

עסקים כלכלה ניהול
8 טיפים מה צריך להביא לראיון עבודה?. צילום: Pixabay Edeta Tumisu

השיחה המיוחלת הגיעו והזמינו אתכם לראיון עבודה. מה צריך להביא לראיון עבודה? לפניכם רשימה של דברים שצריכים להביא לראיון עבודה. החל מתעודות, גליון ציונים ואישורים, המשך בהעתקי קורות חיים, המלצות כתובות אודותיכם, המשך במידע על המראיין ומקום הראיון וכלה בקוד לבוש מתאים, דף ובו מידע על שאלות למראיין והכנה של מידע לגבי מקום העבודה. להלן מפורטים 8 טיפים מה צריך להביא לראיון עבודה: החל מהמידע שצריך לברר לפני הראיון, המשך בשאלות למראיין, קורות חיים מודפסים, קוד לבוש וכלה בהמלצות.

אם תגיעו לראיון העבודה מוכנים, עם המידע והחומרים המתאימים, הדבר עשוי לשדר רצינות, אחריות, הקפדה, מחויבות, העמקה ולסייע בסיכוי הקבלה למקום העבודה. לצד זה חשוב להגיע מוכנים על ידי התכוננות מראש לשאלות רלוונטיות לראיון עבודה.

טיפים מה צריך להביא לראיון עבודה?

מה צריך להביא לראיון עבודה? מה צריך להכין לפני שמגיעים לראיון? איזה מידע כדאי להביא לראיון? לפניכם מפורטים טיפים לגבי מה צריך להביא לראיון:

1. שלושה העתקים מודפסים של קורות החיים שלכם, למקרה ותרואיינו על ידי מספר אנשים.

2. אישורים בדבר לימודים אקדמיים, הכשרות, קורסים תעודות או גליון ציונים. בתפקידים מסוימים ניתן להיבא גם תיק עבודות, פרוטפוליו או פרויקט.

3. תעודה מזהה כמו רשיון נהיגה או תעודת זהות למקרה ותידרשו להפקיד אותם על מנת לקבל תג כניסה זמני למקום הראיון.

4. המלצות כתובות שעשויות להועיל למראיין להתרשם באופן מחמיא לגבי יכולותיכם.

5. דף ובו מידע על שם המראיין, שעת הראיון, כתובת הראיון, קומה, חדר או מידע אחר להתמצאות והגעה מהירה ומדויקת למקום העבודה.

6. דף מידע עם פרטים על מקום העבודה והתפקיד. לשם כך כדאי לבוא מוכנים עם מידע מקדמי כתוב שביררתם באינטרנט או אצל מכרים לגבי מקום העבודה והתפקיד.

7. דף מידע ובו רשימת שאלות למראיין לגבי מקום העבודה. לעיתים המראיין מבקש מהמרואיין להעלות שאלות שיש לו במהלך ראיון עבודה. הכנת דף לגבי מה לשאול בראיון עבודה מאפשר להגיע מוכנים עם סט שאלות שהייתם רוצים לשאול את המראיין לגבי התפקיד, לגבי הארגון, לגבי תנאי העבודה, היעדים, המטרות, מדדיי ההצלחה, ההתאקלמות בתפקיד ועוד.

8. לבוש מתאים, הולם, מכובד ומכבד בהתאם למקום העבודה וטיב התפקיד. קוד לבוש או DRESS CODE ואקססוריס תואמים ומועטים יכולים להשפיע על הרושם המתקבל בראיון. כמו כן כדאי לשים לב גם לגבי איפור, טיפוח, בישום במידה והיגיינה, גהות ואסתטיות בעת הופעה בראיון עבודה.

 

דילוג לתוכן