איך להכיר חברים חדשים בגיל מבוגר?

איך להכיר חברים חדשים בגיל מבוגר: כיצד להכיר חברים בגיל 20,30 או 40? לפניכם 9 דרכים להרחיב את מעגל החברים גם בגיל בוגר

שי לביא

עודכן בתאריך

פסיכולוגיהחינוך, חברה, משפט
איך להכיר חברים חדשים בגיל מבוגר?. צילום: Pixabay

איך להכיר חברים חדשים בגיל מבוגר? אילו פעילויות וכיצד להתנהל כדי להכיר חברים חדשים בגיל 20, בגיל 30 או בגיל 40? איך להכיר חברות חדשות או חברים בגילאים מתקדמים? כיצד מכירים חברים חדשים בגילאים מבוגרים יותר? לפניכם פירוט של פעילויות שבאמצעותן ניתן להרחיב את מעגל החברים החדשים גם בגילאים מבוגרים.

רעיונות אלה יכולים לדעת איך להכיר חברים חדשים בגיל 20, 30, 40 או אפילו 50 ולמעלה מכך. היכרות של חברים חדשים אחרי גיל 20 יכולה להיות מאתגרת ומורכבת כמו היכרות של חברים חדשים בגיל 40 במובן זה שבשניהם מספר המסגרות היסודיות שמאפשרות לנו להתוודע ולהכיר חברים חדשים פוחתת משמעותית. ולכן אם מדובר בהכרת חברים חדשים בגיל 30 או בגיל 50, ישנן דפוסי פעולה הרלוונטיים לכולם.

אולי יעניין אותך גם:

20 רעיונות איך להכיר חברים חדשים בגיל מבוגר?

אז איך להכיר חברים חדשים בגיל מבוגר? לפניכם פירוט פעילויות ודרכים להכיר חברים חדשים בגיל 20,30,40 או 50 הרלוונטיות כאמור גם לגילאים בוגרים יותר:

  1. להשתתף בחוגים באופן קבוע למשל חוג ציור או ריקוד. השתתפות במסגרת קבועה מאפשר להתחבר עם אנשים בעלי תחומי עניין דומים לשלנו.
  2. השתתפות בקורסים ממושכים – למשל להשתתף בקורס תכנות, קורס שיווק דיגיטלי, קורס למידת ספרדית או לימודי אנגלית.
  3. להשתתף בפעילויות העשרה והרחבת דעת- למשל סדנה בת מספר מפגשים במתנ"ס בנושא יזמות או בריאות או תזונה נכונה או פעילות גופנית.
  4. השתתפות בפעילות קהילתית בסביבת המגורים באופן התנדבותי חברתי.
  5. להשתתף בפעילות משחקית, חוויתית המתארגנת נקודתית בתחומים רלוונטיים כמו למשל ערבי משחקי קופסה המתקיימים ברחבי הארץ באופן קבוע.
  6. השתתפות באופן קבוע בפעילות גופנית למשל מכון כושר או שחייה, ובמיוחד בפעילות ספורטיבית כמו הצטרפות לקבוצה בתחום מסוים כמו כדורגל, פטאנק או כדורעף חופים.
  7. להשתתף בפעילויות של טיולים בחיק הטבע באופן מאורגן.
  8. העמקת הקשרים החברתיים במסגרות קיימות כמו היכרות מעמיקה בהדרגה עם אנשים מעניינים במקום העבודה או מהמילואים או במסגרות אחרות כמו העמקת ההיכרות עם הורים של ילדים שלומדים עם הילדים שלכם בבית הספר.
  9. התנדבות במסגרות שונות המובילה להרחבת הקשרים החברתיים.

דילוג לתוכן