הורדת סוכר בדם באופן טבעי

מהן הדרכים להוריד סוכר באופן טבעי מלבד שימוש בתזונה ופעילות גופנית? איזה תבלין מוריד סוכר? גלו 7 שיטות להורדת סוכר בדם באופן טבעי

שי לביא

עודכן בתאריך

תזונהדיאטה והרזיה
שיטות הורדת סוכר בדם באופן טבעי. צילום: Pixabay NoName_13

כיצד להוריד סוכר באופן טבעי? האם לימון מוריד סוכר בדם? אילו תבלינים מפחיתים סוכר? באילו שיטות להורדת סוכר בדם באופן טבעי אפשר להשתמש? מה אנשים הסובלים מסוכר גבוה, סוכרת או טרום סוכרתיות יכולים לעשות להפחתת רמות הסוכר בדם?

הסיבות לתופעת סוכר גבוה בדם משתנות. סוכר גבוה נגרם כתוצאה ממגוון של גורמים החל ממחלות מסוימות המעלות את הסוכר, המשך בתרופות המובילות לסוכר גבוה, בעיות והרמונליות ועוד. אבחון הסיבה מהווה נדבך חשוב במניעה וטיפול במצב הרפואי. לכן לפני שאנו פונים לקבל מענה לבעיות סוכר גבוה באמצעות טיפולים משלימים, רפואה אלטרנטיבית או טיפול טבעי בסוכר או סוכרתיות מומלץ לפנות לרופא מומחה לאבחון יסודי, ייעוץ וקבלת הכוונה והמלצות טיפוליות.

חלק מהטיפולים המוצעים והטכניקות להוריד סוכר בדרכים טבעיות אכן הוכחו כמסייעות להפחתת הסוכר. עם זאת חשוב שהמטופל יוועץ ברופא המטפל והדיאטנית המלווה לוודא שהטיפול הטבעי המוצע מתאים למצב ולמאפיני המטופל. לצד זה, קיימות שיטות שלא כוללות תרופות או חומרים המוצעות לשם הורדת סוכר באופן טבעי אך לא הוכחו מדעית. רצוי לוודא כי במיוחד במוצרים ושיטות אלה, נבדוק היטב את אמינות הפתרון ונוועץ ברופא המטפל או במומחה אחר לוודא שהטיפול המוצע מתאים ואינו מסוכן או עלול להזיק או להתנגש בטיפול הקיים.

7 שיטות הורדת סוכר בדם באופן טבעי

האם קינמון מוריד את רמות הסוכר? מהן שיטות הטיפול הטבעיות להורדת הגלוקוז בדם? האם ספורט מוריד סוכר בדם? איך להוריד את הסוכר באופן טבעי ללא תרופות? אילו דרכים טבעיות מסייעות להוריד סוכרים בדם?

מהן הדרכים להוריד סוכר באופן טבעי מלבד שימוש בתזונה נגד סוכר ופעילות גופנית? איזה תבלין מוריד סוכר? לפניכם מפורטות 7 שיטות להורדת סוכר בדם באופן טבעי שתוכלו להעזר בהן בליווי הרופא המטפל:

  1. שלבו צמחי מרפא, מאכלים ותבלינים להפחתת סוכר כמו חילבה, קינמון, כורכום ותה ירוק, לימון ומיץ לימון.
  2. הגבירו את צריכת המאכלים הכוללים סיבים תזונתיים המפחיתים סוכר בדם.
  3. הקפידו על שתיית מים בתכיפות גבוהה ובמיוחד לפני ארוחות.
  4. הפחיתו את הלחץ הנפשי, המתח, המצוקות הרגשיות המגבירות את הסוכר בדם.
  5. בצעו פעילות ספורטיבית באופן קבוע במהלך השבוע כחמש פעמים למשך 35 דקות לפחות.
  6. הקפידו על תזונה בריאה מהווה את הדרך הטבעית המרכזית להורדת סוכר בדם. קיימת חשיבות לצריכת מאכלים המורידים סוכר בדם כמו כרוב כבוש, בצל, אבוקדו, אגוזים, כרובית, קינואה ושיבולת שועל .
  7. הימנעו מאכילת מזונות המעלים את הסוכר בדם כשיטה טבעית להפחתת הסוכר. כך, יש להמנע ממאכלים כמו קמח לבן, תפוחי אדמה, דגנים מעובדים כמו אורז לבן, משקאות ומזון ממותק, עוגות, עוגיות, מאפים, אוכל מטוגן ומזון עתיר שומן ופחמימות ובמיוחד פחמימות מעובדות. צמצמו עד הפסקה מוחלטת את שתיית האלכוהול.

 

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן