הקורונה מכה באירופה

מגיפת נגיף הקורונה: הוירוס מתפרץ מחדש בעולם ובישראל ממשיך הנגיף להתפשט ומספר המאומתים היומי ומקדם ההדבקה במגמת עלייה

דקל שחף

עודכן בתאריך

נגיף קורונה
ממשיכים להתגונן מפני נגיף הקורונה. צילום: Pixabay Helena Jankovičová Kováčov

התפרצות מחודשת של ווריאנט הקורונה בישראל ובעולם. נגיף הקורונה מכה באירופה : עשרות אלפי מאומתים חדשים במדינות רבות ביבשת.

באיטליה דווח אתמול על מעל 24 אלף מאומתים חדשים בוירוס הקורונה. מעל 80 איש מתו בשל המחלה. ברוסיה דווח על מעל 23 אלף חולים חדשים אתמול. עד עתה אומתו לפחות עשרה מליון חולי קורונה ברוסיה. מעל 170 איש נפטרו רק אתמול ברוסיה בשל הנגיף. עד כה מתו ברוסיה מעל 304 אלף איש בגלל הוירוס.

בדנמרק לעומת זאת דיווחו אתמול על מעל 14 אלף מקרי קורונה חדשים. עד כה חלו בדנמרק כ700 אלף איש בנגיף. גם בהולנד דווח אתמול על מעל 11 אלף חולי קורונה חדשים. מספר דומה של חולים דווח גם באירלנד ובגרמניה. עד כה חלו בגרמניה מעל שבעה מליון איש. בגרמניה נפטרו בשל הנגיף עד כה מעל 111 אלף איש.

גם בפולין מדווחים על אלפי חולים ביום וכך גם ביוון, פורטוגל. זאת לצד המשך התפשטות נגיף הקורונה גם במדינות שונות ביבשת אסיה ואמריקה, לרבות ארצות הברית.

לצד זה מדווחים בישראל על המשך התפשטות הנגיף. אתמול אומתו בישראל 801 חולים חדשים. עד כה חלו בישראל 1.36 מליון איש. מעל 12 אלף ישראלים כיום מוגדרים כחולים פעילים. 91 איש חולים קשים מתוכם 48 מצב קריטי. עד כה מתו בישראל מעל 8240 חולים. אתמול היה אחוז הנבדקים החיוביים 2.16 אחוז. מספר המאומתים בשבוע האחרון היה מעל 9,000 חולים, עליה של 85% בהשוואה לשבעת הימים הקודמים לכך.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן