איך עושים קידום אורגני בגוגל?

איך עושים קידום אורגני בגוגל לאתרים בתחום הבריאות או בתחום אחר ? קידום אתרים - מחיר ומידת השקעה נדרשת וטיפים איך לקדם אתר באופן אורגני בגוגל גם ללא מומחה

שי לביא

עודכן בתאריך

עסקים כלכלה ניהול
איך עושים קידום אורגני בגוגל?. צילום: Pixabay DiggityMarketing

לנוכח חשיבותו של האינטרנט ככלי שיווקי בתחום הבריאות והטיפול בפרט ובכלל התחומים, רבים מחפשים אחר מידע איך לעשות קידום אורגני לאתר וכיצד לשפר אותו. רבות נכתב על איך לקדם בגוגל אתרים אינטרנט בתחומים שונים כמו אתרים של רופאים, אתרים של פסיכולוגים או מטפלים רגשיים, אתרי חברות שירותים ומוצרים רפואיים וכמובן אתרים של עורכי דין, רואי חשבון, מהנדסים, אדריכלים או בעלי שירותים ומוצרים אחרים. לכן מפורטים להלן חמש עובדות חשובות על קידום אתרים אורגני שיוכלו לסייע לכם בקידום אתר, בין אם מדובר בהבנה טובה יותר איך לקדם אתר בנושא רשלנות רפואית או אתר של רופאי שיניים בחדרה.

שירותי קידום אתרים כולל טיפול בהיבטים שונים של קידום האתר, התכנים בו, איכותו הטכנית והתכנית, הקישורים המובילים אליו, היקף הכניסות אליו, מעורבות הגולשים בו, חווית המשתמש, מסע הלקוח, חווית הקריאה בו וחווית הרגישה, עיצוב דפי נחיתה מתאימים ודפי מכירה ועוד מגוון היבטים חשובים.

העצות שלפניכם מיועדות לסייע לכם בהיבטים טכניים כאשר אתם מעלים תוכן חדש באתר שלכם או לשפר תוכן קיים ורוצים לשפר את הנוכחות שלו בהקשר של קידום אורגני. זאת לצד עצות שמתייחסות לתכנים המסיעים לקידום אורגני ברשתות חברתיות.

קידום אתרים – מחיר

קידום אתרים באינטרנט נקבע בהתאם לרמת המורכבות של הקידום, התחרותיות בו, הרמת ההשקעה הנדרשת מהמקדם ופרמטרים נוספים. בממוצע לשם קידום אתרים מחיר ללקוח יכול להגיע לטווח שבין 1,200 ש"ח לחודש ל3,200 ש"ח לחודש. מחיר קידום אתר ממוצע בתחום לא תחרותי וללא מורכבות כשההשקעה הנדרשת נמוכה יחסית מצוי בטווח מחירים שבין 1,200 ש"ח + מע"מ לבין 2,300 ש"ח + מע"מ לחודש. בתחום עם תחרות בינונית ורמת ההשקעה הנדרשת נמוכה עד בינונית העלות תהיה בין 1,700 ש"ח ל3,000 ש"ח לחודש. בתחום בו התחרות גבוה וההשקעה הנדרשת משמעותית המחיר יכול לנוע בטווח שבין 2,300 ש"ח ל5,000 ש"ח לחודש.

שירותי קידום אתרים בתחום רפואה או נגרות, לימודי רפואה או טיפול רגשי מצריכים השקעה ומומחיות לשיפור האתר במדדי קידום גוגל. לצד זה, התשובה על השאלה איך לקדם אתר בגוגל מקבלת מענה גם מכלים קיימים לשיפור הקידום באופן לא מקצועי.

איך עושים קידום אורגני בגוגל?

אז איך עושים קידום אורגני בגוגל? בין אם מדובר בקידום באתרים של חברות או נותני שירותים ומכירת מוצרים או לבעלי מקצועות שונים בתחום רפואה, בריאות, פסיכולוגיה, ריפוי בעיסוק חשוב לשמור על עקרונות אלה, וניתן לבצעם באופן עצמאי לעיתים:

  1. שיפור נגישות האתר, זמינותו, התאמתו למכשירים שונים, חווית הלקוח ושימושיות האתר.
  2. כתיבת מגוון מאמרים שכוללים מילות מפתח רלוונטיות לקהל היעד במינון שבין 1-4 אחוז מכלל מילות המפתח עם הטיותיהם במאמרים בתוך האתר ועם שותפי תוכן שיעניקו לכם חשיפה, מיתוג ויביאו לאתר שלכם טראפיק משמעותי וקישורים נכנסים איכותיים.
  3. כתיבת בלוג בתוך האתר ובו מידע בגובה העינים, עדכונים, שיח עם המשתמשים והלקוחות, תול שימוש בתוכן מקורי ואיכותי, מעניין ולא פורמלי כבאתר עצמו.
  4. שיפור הנוכחות של התכנים של האתר ברשתות החברתיות וכתיבת תכנים שאינם מופיעים באתר גם ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק, יוטיוב וטוויטר, ואף בלינקדאין, כולל קישורים נכנסים לאתר, שיתופי פעולה וחשיפה בעמודים שאינם של בעל האתר, כתיבת תכנים ייחודיים ברשתות החברתיות ושיפור מעורבות הגולשים.

 

דילוג לתוכן